رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد:
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور با اشاره به واگذاری 767 سند زمین به مردم در سراسر خراسان جنوبی، گفت: 14 سند در روستای نازدشت سربیشه به نمایندگی از تمام سندهای استان به مردم داده شد.
کد خبر: ۱۲۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 03 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد سعیدی‌کیا  در آیین اهداء قراردادهای واگذاری رایگان اراضی به واجدین شرایط در راستای الطاف مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که در روستای نازدشت سربیشه برگزار شد، اظهار داشت: امروز این مدارک و اسناد تقدیم می‌شود تا از مزایای این اسناد در کارهای قضائی و اقتصادی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه 48 معدن در شهرستان سربیشه وجود دارد، گفت: شرکت‌های معدنی در این شهرستان باید با همکاری یکدیگر کارخانه فر‌آوری را ساخته و سازمان بنیاد مستضعفان نیز کمک خواهد کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور افزود: تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی معدن سنگ گرانیت انجام خواهیم داد تا برای جوانان این منطقه اشتغال ایجاد شود.

سعیدی‌کیا با بیان اینکه امروز در تمام استان 767 سند را به مردم واگذار می‌کنیم، تصریح کرد: 14 سند در روستای نازدشت سربیشه به نمایندگی از تمامی سندهای استان به مردم داده خواهد شد.

وی ادامه داد: با این تعداد اسناد که به مردم داده می‌شود جمع اسناد تحویل شده از سال گذشته تاکنون به 18 هزار سند می‌رسد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم که این تعداد تا دو ماه دیگر از مرز 20 هزار سند نیز عبور کند و این کار همچنان ادامه خواهد داشت.

سعیدی‌کیا اظهار داشت: بنیاد مستضعفان به مردم مناطق مختلف از طریق اعطای وام و یا یارانه کمک می‌کند که بتوانند در طرح‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه خراسان جنوبی معادن سنگ زیادی دارد و با کمک استاندار و معاون عمرانی استاندار هماهنگ می‌کنیم تا فرآوری سنگ‌ها در منطقه با کمک مردم راه‌اندازی شود.

لازم به ذکر است با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان استانی کلنگ استخر سرپوشیده در خیابان فرهنگ بیرجند نیز به زمین زده شد.

مدیرکل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: این استخر به مناسبت 13 آبان و با یاد و خاطره شهید فهمیده ساخته خواهد شد.

حسن خسروی با بیان اینکه این استخر در زمینی با مساحت 4 هزار متر مربع ساخته می‌شود، یادآور شد: به مناسبت روز 13 آبان این استخر به نام شهید فهمیده نام‌گذاری می‌‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار