معاون اداره پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان از وجود 25 مدرسه فاقد سیستم گرمایشی استاندارد در این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 01 November 2015

معاون اداره پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان از وجود 25 مدرسه فاقد سیستم گرمایشی استاندارد در این ناحیه خبر داد.

به گزارش فارس ؛احمد اکبری در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با بیان اینکه 250 مدرسه در ناحیه یک همدان وجود دارد، اظهار کرد: 150 مدرسه شهری و 20 مدرسه روستایی از سیستم گرمایشی استاندارد برخوردارند.

وی با بیان اینکه هفت مدرسه در حال استانداردسازی سیستم گرمایشی خود هستند، گفت: تنها مدرسه شهری «آئین روشن» با بخاری گازی کار می‌کند که احتمالاً سال آینده استانداردسازی در خصوص این مدرسه نیز صورت گیرد.

معاون اداره پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان از وجود 25 مدرسه فاقد سیستم گرمایشی استاندارد در همدان خبر داد و اضافه کرد: در تعدادی از مدارس همدان نیز سیستم گرمایشی نصب شده، اما به لحاظ بدهی وصل نشده است که با کمک خیرین طی چند روز آینده این مشکل رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر اعتبارات خوبی در خصوص استانداردسازی مدارس جذب شده است، خاطرنشان کرد: طی یکی دو سال آینده مشکلی در خصوص سیستم گرمایشی مدارس ناحیه یک نخواهیم داشت.

اکبری گفت: فعالیت برخی از پیمانکاران در خصوص نصب و راه‌اندازی سیستم گرمایشی مطلوب نبوده است که این موضوعیکی از مشکلات پیش رو طی امسال به شمار می‌رود.

معاون اداره پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه امسال 9 مدرسه به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز شده‌اند، گفت: طی تماس دیروز مدیران حدود30 مدرسه مشکل سیستم گرمایشی داشتند.

امین اسدبیگی از وجود 75 مدرسه گازسوز در ناحیه 2 همدان خبر داد و افزود: 109 مدرسه با سیستم گرمایشی مرکزی کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 300 بلوک در مدارس رادیاتور پوسیده دارند، اضافه کرد: رادیاتور بیش از 15 مدرسه پوسیده است.

مدیر طرح و برنامه‌ریزی سازمان اتوبوسرانی همدان نیز با بیان اینکه طبق آیین‌نامه اجرایی سرویس‌های مدارس امسال 95 اتوبوس ساماندهی شده است، گفت: هیچ خودرویی شخصاً اجازه قرارداد با آموزش و پرورش ندارد و تنها از طریق شرکت تعاونی این کار صورت می‌گیرد.

مجید بدرخانیبا اشاره به اینکه مینی‌بوسی به صورت متفرقه بدون داشتن مجوز اقدام به جابه‌جایی دانش‌آموزان می‌کرد، افزود: نباید چنین خودروهایی بدون داشتن مجوز اجازه فعالیت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار