استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای افزایش ردیف اعتبارات ملی سال 95 دستگاه خود بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 01 November 2015
 قاسم سلیمانی شامگاه امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: برخی دستگاه‌های اجرایی استان مانند شرکت آب و فاضلاب، منابع طبیعی، نوسازی و بهسازی مدارس و پروژه انتقال آب بن - بروجن اعتبارات خوبی دارند و باید حرکت قوی‌تری برای تکمیل پروژه‌های خود انجام دهند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پیگیر مسائل حوزه کاری به خود باشد، افزود: مدیران دستگاه‌هایی که ردیف ملی و ملی - استانی دارند، باید این هفته در وزارتخانه خود حضور یابند و برای افزایش ردیف بودجه سال 95 دستگاه خود تلاش کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان در سال آینده نباید کمتر از امسال باشد، بیان کرد: دریافت اعتبارات کم از وزارتخانه‌ها توسط مدیران استانی به هیچ عنوان قابل قبول نیست زیرا این مسئله سهل‌انگاری و کوتاهی مدیر در وظیفه محول شده به او را نشان می‌دهد.

سلیمانی با اشاره به اینکه پروژه‌های استان باید تکمیل شوند و انجام آن‌ها منوط به مبادله موافقت‌نامه نشود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید اگر پروژه یا دیون معوق دارند، آن‌ها را به سرانجام برسانند و درباره دیون هم می‌توانند از پرداخت اوراق استفاده کنند چرا که تمام نشدن بودجه‌ها با توجه به نزدیکی پایان سال اشکال دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به سهم ناچیز استان از 800 میلیارد تومان اعتبار توزیع شده برای آب شرب و شهری و روستایی در کشور اشاره کرد و افزود: مدیران مربوطه باید در این زمینه سهم‌خواهی و حقانیت خود را اثبات کنند چراکه برخلاف صادرات آب از استان، بسیاری از شهرها و روستاهای استان با مشکل کمبود آب روبه‌رو هستند.

وی گفت: مدیران باید پیام خود را به مسئولان کشوری برسانند تا سهم استان در تخصیص اعتبارات نادیده گرفته نشود زیرا اگر اعلام نیاز نشود، آن‌ها فکر می‌کنند استان مشکلی ندارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
این توصیه بجای استاندار محترم را می توان با یک ضرب المثل به خوبی تشریح کرد ... شما در نظر بگیرید جایی نذری پخش می کنند و شما ظرفی همراه دارید و تمایل دارید از این نذری استفاده کنید .... اگر ظرفتان یک فنجان کوچک باشد مطمئن باشید به اندازه همان یک فنجان سهم شما نخواهد بود ... اما اگر یک قابلمه همراه ببرید فردی که با ملاقه نذری پخش می کند رویش نمی شود فقط یک ملاقه ته ظرف شما نذری بریزد .... حداقل چند برابر آن فنجان را ته ملاقه شما خواهد ریخت .... بنده با این فرمایشات استاندار محترم کاملا موافقم .... اما نمی دانم چرا بیشتر مدیران اجرایی استان ما بسیار تنگ نظرانه در اتمام پروژه های این استان عمل می کنند و همیشه دوست دارند اعتبارات تخصیصی برگشت داده شود .... چرا در گرفتن بودجه برای همه بخش ها اهمال می شود .... چرا از مدیران واپسگرا و با دید پایین در استان ما به وفور استفاده می شود .... یکی از معضلات استان ما ایجاد قوانین دست وپا گیر و اجرای قوانین بسیار بسیار سخت گیر تر از متن آن قانون است ..... کاسه داغ تر از آش شدن در اجرای قوانین که حتی مد نظر آن قانون نویس هم نبوده است !!! .... اینها موجب رکود در بخشهای استان شده است .... قوانین سخت گیرانه تر از دیگر استانها برای پیمانکاران و مشاوران ..... قوانین بسیار سخت گیرانه و غیر ضروری و حتی محافظه کارانه تر از مقررات ملی استاندارد ساختمان توسط برخی مهندسان بی تجربه و تازه کار که موجب رکود در صنعت ساختمان شده است و .... اجرای قوانین بصورت تندروانه و داغتر از آش شهرداری ها موجب رکود و عقب ماندگی در صنعت شهرسازی .... آموزش و پرورش ما مثال دیگر ... بخش های دیگر همین طور .... ادارات چهارمحال و بختیاری به اداراتی رباط پرور و با قوانینی خشک و تفکراتی عقب تر تز زمان تبدیل شده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار