کد خبر: ۱۲۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴ 01 November 2015

سرهنگ پاسدار "عبدالصاحب طهماسبی" جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در خصوص روند کمک رسانی به سیل زدگان گفت: بدنبال نزولات آسمانی که متأسفانه منجر به جاری شدن سیل شد تعداد زیادی از مردم در محلات مختلف شهر ایلام با مشکلات بسیاری روبرو شدند.

وی اظهار کرد: با وقوع این حادثه در همان شب اول ستاد بحران در سپاه استان ایلام تشکیل و تمام امکانات سپاه و بسیج اعم از نیروی انسانی و تجهیزات برای مهار سیل و کمک رسانی به سیل زدگان به محلات و مناطق استان گسیل یافت.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه مناطق مختلفی از شهر ایلام توسط سپاه پوشش داده شد افزود: یکی از مناطقی که با توجه به محرومیت و نوع بافت شهری آن دچار آسیب جدی شده بود محله بانبرز ایلام بود که براساس تصمیم سپاه و هماهنگی ستاد بحران استان این منطقه بصورت کامل جهت خدمات رسانی بهتر به سپاه امیرالمومنین (ع) واگذار و از همان ساعات اولیه اقدامات لازم در خصوص پاکسازی صورت گرفت.

طهماسبی ادامه داد: مهندسی سپاه در ابتدای امر با انتقال تمامی ماشین آلات راهسازی به این منطقه اقدام به پاکسازی، بازگشایی و ایجاد اصلاحاتی در کانالی که مسیل اصلی سیل بود، کرد و همچنین خیابانهای اصلی این منطقه نیز از وجود نخاله هایی که توسط سیل به منطقه آورده شده بود کرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر اقدامات پاکسازی و بازگشایی معابر، بسیج سازندگی سپاه اقدام به توزیع نان، آب و همچنین سوخت برای اهالی بانبرز نمود تا از لحاظ تغذیه ای با مشکل روبرو نشوند.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اعلام اینکه الحمدالله این اقدامات موثر واقع شده و مردم نیز از خدمات سپاه رضایت کامل دارند بیان کرد: همه این اقدامات تا آرام شدن اوضاع منطقه ادامه خواهد داشت و تمام تلاش خود را داریم که تا فردا کار پاکسازی و بازگشایی تمام معابر و خیابان های آسیب دیده به اتمام برسد.

منبع:ایلام بیدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار