با وجود تأكيد رهبر انقلاب و استاندار اصفهان بر ضرورت تقويت بسيج دانش آموزي؛
تابناك: با توجه به اهميت اين موضوع، در شوراي آموزش استان اهميت بسيج دانش آموزي و هم چنين ضرورت تقويت و گسترش آن در مدارس از سوي استاندار اصفهان بيان شده و مورد توجه قرار گرفته كه با وجود اين موضوع در مدارس غير انتفاعي مناطق جنوبي اصفهان كه به نوعي بالاي شهر محسوب مي شود، از ايجاد پايگاه بسيج جلوگيري مي شود!
کد خبر: ۱۱۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 28 October 2015

به گزارش تابناک اصفهان، شنيده مي شد كه برخي مدارس جنوب شهر اصفهان اجازه حضور پايگاه بسيج در اين مدارس را نداده اند و از حضور دانش آموزان در برخي مراسم هاي مختلف از جمله راهيپمايي 13 آبان جلوگيري مي كنند و اين امر را مسئله غير ضروري براي دانش آموزان عنوان مي كنند.

محمد اديب، رئيس بسيج دانش آموزي صبح امروز با تأيد صحت اين خبر تأكيد داشت: برخي مدارس معتقد اند به دليل اينكه مكان اين مدرسه استيجاري بوده و آن ها براي متر به متر فضا اجاره مي دهند و فضاي زيادي در اختيار ندارند، امكان اختصاص فضايي براي پايگاه بسيج را ندارند و از همين رو پايگاه بسيج در اين مدارس كه به صورت ميانگين در مناطق جنوب شهر اصفهان واقع شده اند، احداث نمي شود.

وي با انتقاد از دليل مدارس براي اختصاص ندادن فضا پايگاه بسيج، آن را توجيهي غير واقعي دانست و عنوان كرد: فضاي پايگاه بسيج در مدارس خيلي زياده نبوده و يك پايگاه بسيج دانش آموزي فضاي خيلي زيادي نمي خواهد.

رئيس بسيج دانش آموزي استان اصفهان تأكيد داشت: كه خيلي از اين مدارس حضور در مراسم هاي مختلف از جمله 13 آبان را مسئله غير ضروري مي دانند و با توجه به اينكه حضور در راهپيمايي ها الزامي نيست از حضور دانش آموزان در اين مراسم ها جلوگيري مي كنند.

اين در حالي است كه رهبر معظم انقلاب بارها بسيج دانش آموزي را كانون رشد دانش آموزان دانستند و تأكيد داشتند كه پايگاه هاي بسيج در مدارس فعال شود.

از سوي ديگر با توجه به اهميت اين موضوع، در شوراي آموزش استان اهميت بسيج دانش آموزي و هم چنين ضرورت تقويت و گسترش آن در مدارس از سوي استاندار اصفهان بيان شده و مورد توجه قرار گرفته كه با وجود اين موضوع در مدارس غير انتفاعي مناطق جنوبي اصفهان كه به نوعي بالاي شهر محسوب مي شود، از ايجاد پايگاه بسيج جلوگيري مي شود!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار