مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در زمان حاضر بیش از ۲۰۰ پروژه این اداره‌کل در حال احداث است که امیدواریم با همکاری‌های بین بخشی به موقع به اتمام برسد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱ 17 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، حمیدرضا اسلامی امروز (جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های پیش از نمازجمعه شهر زنجان به فعالیت‌های این اداره‌کل اشاره کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال همانند سال گذشته ۲۰۰ کلاس درس تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان می‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نوسازی مدارس استان را احداث مدرسه در نهضت اقدام ملی مسکن بیان کرد و گفت: این موضوع در گذشته مشکلاتی را برای تحصیل گروه‌های هدف ایجاد کرده بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی و استانداری، ساخت مدارس در این طرح قبل از واگذاری مساکن انجام خواهد شد، ادامه داد: تحقق این مسئله می‌تواند با توجه به افزایش جمعیت شهری، هزینه‌های تردد دانش‌آموزان را به مراتب کاهش دهد.

اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه خللی را در پیشبرد برنامه‌ها ایجاد کرده است، افزود: با توجه به مشکلات این بخش تلاش داریم اهداف ترسیم شده به نتیجه مطلوبی برسد.

وی بابیان اینکه علاوه بر کمک دستگاه‌های متولی امر بهره‌گیری از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و خیرین مدرسه یار مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: یکی از منابع تأمین اعتبار نوسازی مدارس خیرین مدرسه‌ساز هستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار