سرپرست کمیته امداد شهرستان سیمرغ گفت: در سال‌جاری تا نیمه اول اردیبهشت ۱۳۰ حامی در طرح اکرام ثبت نام نمودند که از این تعداد  ۱۰۰ حامی در ماه مبارک رمضان امسال جذب شدند.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ 11 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، سید جواد مصلحی اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از مهمترین طرح‌های کمیته امداد است که با هدف تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام اجرا می‌شود تا زمینه برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم شود.

 

جذب ۱۳۰ حامی جدید در سال‌جاری در سیمرغ  

وی افزود: در سال‌جاری تا نیمه اول اردیبهشت ۱۳۰ حامی در طرح اکرام ثبت نام نمودند که از این تعداد  ۱۰۰ حامی در ماه مبارک رمضان امسال جذب شدند.

سرپرست کمیته امداد شهرستان سیمرغ بیان داشت: هم‌اکنون ۱۰۷۶حامی از ۱۲۱ فرزند یتیم و محسنین شهرستان سیمرغ حمایت می‌کنند.

مصلحی با اشاره به اینکه کمک های نقدی حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی آنان واریز می‌شود، افزود: حامیان نیکوکار سیمرغی در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقد به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت خود مساعدت نموده‌اند.

وی ضمن تقدیر از حامیان نیکوکار و همراهان کمیته امداد گفت: از مهمترین راه‌های حامی شدن برای ایتام و فرزندان محسنین، علاوه بر مراجعه مستقیم به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار