مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: این کانون در استان، با ۲۲ مرکز ثابت و سیار و بیش از ۱۷۷ هزار جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان در حال ارائه خدمت است.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 25 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ فاطمه رستگار این خصوص اظهار کرد: همه کتاب‌های مراکز ما از انتشارات خود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و می‌توان گفت این مراکز در وهله نخست کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان هستند.

وی با اشاره به اینکه در این مراکز، مربیان ما فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی و اسلامی برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند، خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ کارگاه عمومی و تخصصی برای این اقشار داریم که مهارت‌های عمومی و تخصصی کودکان و نوجوانان استان را ارتقا می‌دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام همچنین به اجرای برنامه «پیک امید» اشاره کرد و گفت: در این طرح، مربیان مراکز سیار و روستایی ما با حضور در مناطق کم‌برخوردار و عشایری، برنامه‌های کانون را در محل، انجام می‌دهند که گام خوبی برای اجرای عدالت آموزشی در استان است.

رستگار به برنامه‌ای توسعه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اشاره و عنوان کرد: برنامه ما افزایش مراکز سیار و گسترش فعالیت آن‌ها در استان است، ما هم اکنون سه مرکز سیار روستایی و یک مرکز پستی داریم که در سه شهرستان استان مستقر هستند، سعی امسال ما این است که تعداد مراکز سیار شهری را نیز افزایش دهیم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار