امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی فرصت بزرگی برای مدیران است گفت : این کارهای خوب است که در دنیا ماندگار است، بنابراین باید از فرصت مدیریت برای تکریم و خدمت کردن به مردم استفاده کرد، بهترین ذخیره برای قیامت انسان همین خدمت صادقانه به مردم است.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ 16 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل، مدیر درمان و کارکنان تامین اجتماعی با اشاره  به اینکه کمک  به مردم نعمتی است خداوند به مسئولین داده است، اظهار کرد : تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین وظایف مدیران است، تعدادی از مدیران به هر طریق دنبال حل مشکل مردم هستند و عده ای هم متاسفانه این قضیه را فراموش می کنند.

وی افزود: خداوند در این دنیا تمامی خوبی ها و بدی های انسان حتی به اندازه یک مثقال را ثبت و ضبط می کند و در قیامت عین اعمال انسان نشان داده می شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه در فرصت مدیریت باید دنبال حل مشکلات مردم بود، یادآور شد : مدیران باید در خدمت کردن به مردم خوب کار کنند، این فرصتی است که خداوند در اختیار مدیر قرار داده است.

وی یادآور شد: ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی نباید معطل شود، در دستگاه هایی مثل مدیریت درمان تامین اجتماعی که مخاطبان زیادی دارد باید حداکثر تلاش را برای تکریم و حل مشکلات ارباب رجوع به کار گرفت.

امام جمعه ایلام گفت: معمولا مخاطب درمان تامین اجتماعی اقشار متوسط و پایین جامعه هستند، مدیران و کارکنان تامین اجتماعی به خصوص در بیمارستان و درمانگاه ها حداکثر تلاش خود را برای حل مشکلات آنها باید به کار گیرند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار  با اشاره به اینکه در حال حاضر ضریب نفوذ بیمه‌ای شامل بیمه شدگان اصلی در استان ۷۸ درصد است، تصریح کرد: بر اساس آمار وزارت اداره کار ۱۴۷ هزار نفر شاغل در استان ایلام هستند.

تابانی با اشاره به اینکه تا قبل از شروع به کار دولت سیزدهم ضریب پوشش بیمه ای در این استان ۴۸ درصد بوده که هم اکنون به ۵۳ درصد افزایش یافته است،گفت: تعداد بیمه شدگان شاغل در شرکت ها و دستگاههای اجرایی تا تیر سال ۱۴۰۰ تعداد ۶۷ هزار نفر بوده که در طول دو سال گذشته تاکنون به ۷۹ هزار نفر افزایش یافته است.

تابانی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۶ هزارو ۶۰۶ نفر از بیمه شدگان این استان از کمک دولت استفاده می کنند،افزود:از این تعداد ۵ هزار ۶۰۶ نفر در کارگاه‌های سطح استان مشغول به ‌کار هستند و تعداد ۱۱ هزار نفر دیگر از اقشار مختلف جامعه همچون نویسندگان، رانندگان، کارگران ، قالی بافان و غیره می باشند که از بیمه کمک دولت استفاده می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام یادآور شد : از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون ۱۳ هزارو ۲۰۰ نفر در استان در طرح فراگیر شامل زنان، ورزشکاران، دانشجویان، کارفرمایان و غیره به تعداد بیمه شدگان این استان اضافه شده است،

 

هادی صبور ، مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام نیز در این دیدار با اشاره اقدامات انجام شده این مدیریت در دولت سیزدهم اظهار داشت: یکی از اقدامات مهمی که در این دولت انجام شده ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس ایلام در سال ۱۴۰۱ و تبدیل از هیئت مدیره به ملکی و پرداخت مطالبات کارکنان و شرکت ها بوده است.

وی با بیان اینکه تبدیل وضعیت ۹۵ نفر از نیروهای ایثارگر مدیریت درمان ایلام در دولت سیزدهم انجام گرفته است، افزود: نصب دستگاه OPG ا اعتباری بالغ بر چهارده میلیارد ریال، برای اولین بار در بیمارستان های دولتی استان، نصب و راه اندازی دستگاه C-ARM (سی آرم) و سرب کوبی کامل اتاق عمل بیمارستان شهدای زاگرس جهت اعمال، اورتوپدی و مغز و اعصاب با اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال که در حال حاضر مورد بهره برداری قرار گرفته، نصب و راه اندازی انبار مرکزی بیمارستان، راه اندازی داروخانه بستری بیمارستان بعد سال‌ها، افزایش شیفت پزشکان عمومی در شیفت صبح و شب، خرید دستگاه دیالیز برای بیمارستان شهدای زاگرس در راستای افزایش خدمت رسانی به بیمه شدگان استان از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام به تجهیز و بروزسانی آزمایشگاه بیمارستان شهدای زاگرس اشاره کرد و گفت: این مهم با تخصیص بودجه ۳۰ میلیارد ریالی مدیر عامل بـه آزمایشگاه و خرید و نصب تجهیزات براساس اعتبار اعلام شده در پایان سال ۱۴۰۱ انجام شد.

صبور تاکید کرد: همچنین استخدام و تبدیل وضعیت تعداد ۱۲۰ نفر نیرو در دولت سیزدهم در بیمارستان شهدای زاگرس به پیمانی و ماده ۲۰ در سال ۱۴۰۱ انجام گرفت./م

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار