کد خبر: ۱۱۶۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲ 14 April 2024

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قصدی بر ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم و عملیات از نظر ما خاتمه یافته است، گفت: عملیات در حد تنبیه بود اما پاسخ ایران به هر اقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود.

نورنیوز: ساعاتی پس از پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی ایران به شرارت‌های رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی پاسخ دهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود.

سرلشگر باقری در عین حال افزود: عملیات نظامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی را منتج به نتیجه کامل می‌بینیم و قصدی بر ادامه عملیات وجود ندارد‌.

وی با تاکید بر اینکه اقدام‌ جنایتکارانه رژیم صهیونیستی باید مورد پاسخ قرار می‌گرفت و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، این تنبیه باید صورت می‌گرفت و لذا وبا کمک سپاه و سایرنیروهای مسلح این عملیات انجام شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: عملیات به نحوی طرح ریزی شد که هم ‌مرکز اطلاعاتی بزرگی که اطلاعات لازم را برای جنایت صهیونیست‌ها تأمین می‌کرد مورد هدف قرار گرفت و هم پایگاه هوایی نواتیم که هواپیمای اف ۳۵ برای مورد هدف قرار دادن کنسولگری ما در دمشق از آنجا برخاسته بودند مورد هدف قرار گرفت.

دقایقی تا بامداد یکشنبه 26 فروردین 1403 نمانده بود که برخی رسانه‌های داخلی گزارش دادند که صدای پرواز ده‌ها پهپاد انتحاری آسمان استان‌های غربی ایران را فرا گرفته است؛ همزمان باراک راوید خبرنگار آکسیوس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که 4 مقام آمریکایی و اسرائیلی از آغاز حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.

در حالی که رسانه‌های صهیونیست در بهت و ناباوری فرو رفته بودند و با انتشار اخبار ضدونقیض، حدس و گمان‌هایی از جبهه‌های شلیک پهپادهای ایرانی خبر می‌دادند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

عملیات «وعده صادق» فرزندان ایران زمین با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار گرفت و پاسخی بود به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار