مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه اصناف استان تا پایان اردیبهشت برای دریافت شناسه یکتا فرصت دارند، گفت: فرمانداران نسبت به اطلاع رسانی در شهرستان ها از طریق رسانه ها، اصناف، حضور در بازار و تبلیغات محیطی به صنوف و بازاریان اقدام لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ 14 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید رشنوادی در نشست شورای اشتغال استان ایلام اظهار کرد: صاحبان صنوف و کسب و کارها در صورت اقدام نکردن برای دریافت شناسه یکتا(مجوز کسب الکترونیکی)، از خدمات عمومی دولتی از جمله دریافت تسهیلات بانکی محروم می شوند.

وی افزود: تاکنون ۳۹ هزار و ۲۳۷ هزار درخواست در استان ایلام برای صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها و سامانه مربوطه ثبت شده که از این تعداد، ۲۵ هزار و ۱۱ مجوز از ابتدای آغاز به کار این سامانه در استان ایلام تا کنون صادر شده است.

رشنوادی یادآور شد: شناسه یکتا پروانه کسب یک کد منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی و با هدف حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب صادر می شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان ایلام ادامه داد: تمامی فعالان اقتصادی که در رسته های شغلی و حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل پروانه های کسب قدیمی ۳۹ هزار و ۷۵۰ فقره است که تاکنون ۲ هزار و ۸۹ فقره از آن صادر شده و باید با توجه به فرصت باقی مانده تمامی صنوف استان نسبت به اقدام لازم برای دریافت شناسه یکتا و مجوز کسب الکترونیکی انجام دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار