طی مراسمی با حضور امام جمعه قم و استاندار قم و شماری از مسوولان استانی از پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه رونمایی به عمل آمد.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰ 22 March 2024

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در حاشیه رونمایی از پوستر این جشنواره گفت: رسانه های نقش بسیار مهمی دارند و نباید قدرت رسانه را نادیده گرفت.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) بیان کرد: امید است اصحاب رسانه استان قم با حضور فعالانه در انعکاس برنامه های مجموعه های مختلف استان در ایام عید نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان است، مدیران را در ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام یاری دهند.

نقش مهم رسانه‌ها در جهاد تبیین

استاندار قم نیز در این مراسم رونمایی گفت: رهبر معظم انقلاب بر امر جهاد تبیین تاکید بسیاری دارند و رسانه ها نقش بسیار مهمی در عرصه جهاد تبیین بر عهده دارند که یکی از ابعاد آن تبیین خدمات دولت به مردم است.

سید محمد آقامیری ادامه داد: رسانه ها از سویی دیگر می‌توانند مشکلات و نارسایی ها را به مدیران انتقال دهند و زبان رسای جامعه باشند.

استاندار قم گفت: سومین جشنواره زائران کریمه (س) نیز با هدف دنبال کردن این دو ماموریت یاد شده است و رسانه ها در این ایام همانند همیشه بازوان مدیران و مسوولان در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به زائران و مسافران در شهر مقدس قم هستند.

حورهای سومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه

دبیر سومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه نیز طی سخنانی اظهار کرد: سومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه بدلیل استقبال رسانه ها و تاثیرگذاری در بازتاب عملکرد دستگاه های اجرایی در دوره ی گذشته این جشنواره، امسال نیز در ایام نوروز ۱۴۰۳ و در سه بخش و هفت موضوع برگزار می شود.

پوستر سومین جشنواره زائران کریمه (س) رونمایی شد

امیر عاطفی پور با تقدیر از زحمات عوامل و دبیر دومین جشنواره ادامه داد: تجربه دوره های گذشته این جشنواره نشان داد که رسانه ها با نگاه و قلم خود می‌توانند به خوبی نقاط ضعف و قوت خدمت رسانی به زائران و همشهریان را بررسی کنند و این مهم کمک خوبی به دستگاه های اجرایی استان جهت خدمت رسانی بهتر خواهد کرد.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم ضمن اشاره به موضوعات این جشنواره گفت: موضوعات سومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه عبارت است از ماه رمضان و لیالی نورانی قدر، جشن عبادت ،افطاری ساده، محافل قرآنی، روزه داری، دستگیری و کمک به نیازمندان، معرفی ظرفیت های گردشگری به زائران، الزامات خدمت رسانی به زائران و گردشگران، توجه به بعد فرهنگی و تاریخی شهر قم در گردشگری، نقد و بازتاب اقدامات و فعالیتهای نهادها و سازمان های مربوط در حوزه خدمت رسانی به زائران می باشد که خبرنگاران و عکاسان خبری می توانند آثار خود را تا ۲۵ فروردین ماه در قالب خبر، مصاحبه، گزارش و اینفوگرافیک ارسال نمایند.

عاطفی پور ادامه داد: حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران مقصد اصلی زائران و گردشگران در شهر قم می باشد اما تلاش شده تا سومین قطب زیارتی شهر قم، حرم امام زاده موسی مبرقع(ع) و همچنین بقاع متبرکه استان نیز برای زائران و گردشگران شناخته شود، از این رو دو بخش ویژه این جشنواره به موضوع معرفی امام زادگان و بقاع متبرکه استان و حرم امام زاده موسی مبرقع(ع) اختصاص یافته است.

دبیر سومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه در ادامه با اشاره به تلاش برای افزایش تولیدات متنوع در حوزه رسانه گفت: پیرامون افزایش تولیدات و ایجاد تنوع در آن ها تورهای رسانه ای با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری قم پیش بینی شده است تا همکاران رسانه ای ضمن بازدید از فعالیت و برنامه های این مجموعه ها در مقطع زمانی نوروز و رمضان، برای اطلاع رسانی مطلوب تر اقدام نمایند.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین ستاد اطلاع رسانی تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم واقع در محل ستاد مرکزی تسهیلات و خدمات سفر استان پیرامون اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات سفر و اقدامات نوروزی تا پایان تعطیلات فعال می باشد که تولیدات آن جهت انتشار در رسانه ها به صورت روزانه ارسال خواهد شد و خبرنگاران و اهالی رسانه نیز می توانند با حضور در محل ستاد اقدام به تولید اخبار و گزارش نمایند.

#نوروز_1403

پوستر سومین جشنواره زائران کریمه (س) رونمایی شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار