مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ در قزوین تعداد ۳۸ مدرسه شامل ۲۷۴ کلاس درس برای میزبانی از این مسافران نوروزی تجهیز شده و در سامانه اسکان قابل مشاهده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 18 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، نقی سیاهکالی مرادی اظهار کرد: در جهت اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ در قزوین تعداد ۳۸ مدرسه شامل ۲۷۴ کلاس درس برای میزبانی از این مسافران نوروزی تجهیز شده و در سامانه اسکان قابل مشاهده است، البته این مدارس و اتاق‌ها درصورت استقبال و تکمیل ظرفیت قابل افزایش بوده و آمادگی لازم برای این امر وجود دارد.

وی افزود: اردوگاه دانش‌آموزی شهیدبابایی یانس‌آباد نیز با تمام ظرفیت و توان در ایام نوروز آماده پذیرایی از میهمانان خواهد بود، سوله‌های ورزشی و نمازخانه‌های مدارس نیز در شرایط اضطراری جهت اسکان مسافران آمادگی دارند تا در خدمت هم‌وطنان باشند.

سیاهکالی مرادی بیان کرد: ۱۳۲ نفر از همکاران ما در ایام نوروز به طور مستقیم مشغول خدمت‌رسانی به عنوان اعضای ستاد اسکان استان خواهند بود، ناظرین و بازرسین نیز جهت بازدید از مراکز اقامت و دریافت بازخورد از مسافران راجع به نحوه اسکان به صورت سرزده مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: پذیرش فرهنگیان به صورت رزرو اینترنتی و حضوری قابل انجام است؛ در رزرو اینترنتی فرهنگیان می‌توانند با استفاده از سامانه متمرکز اسکان به آدرس http://Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: فرآیند پذیرش حضوری فرهنگیان در مراکز اسکان نوروزی از امروز ۲۸ اسفند آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی ادامه داد: اولویت پذیرش برای اسکان در مدارس فرهنگیان هستند اما اگر شرایط ویژه‌ای پیش بیاید که میراث فرهنگی و دیگر دستگاه‌ها نتوانند مسافرین را پوشش دهند ما نیز آماده خدمت‌رسانی به دیگر متقاضیان خواهیم بود.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به اسکان‌های آماده شده پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ خانواده در این مراکز پذیرش شوند.

وی ادامه داد: کلاس‌های درس با فرش، پتو، حمام و سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه و اجاق گاز، وسایل گرمایشی لازم و تلویزیون و یخچال تجهیز شده‌اند و بروشورهایی برای معرفی مراکز تفریحی و گردشگری استان قزوین در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

سیاهکالی مرادی گفت: موقعیت مکانی پایگاه‌های اسکان در سامانه اسکان تعریف شده و مراجعین می‌توانند با استفاده از نرم افزارهای مکان‌یاب پایگاه‌ها را پیدا کنند، در پایگاه‌ها نیز موقعیت مکانی مدارس از طریق QR کد در پشت برگه پذیرش در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

این مسئول در پایان گفت: با توجه به هشدارهای مدیریت بحران و بارش‌ها ما آمادگی ۱۰۰ درصدی داریم و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد چراکه اتاق‌های اسکان فرهنگیان به صورت کامل تجهیز است و همکاران ما آماده خدمت‌رسانی هستند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار