منصور عزیزی مسئول مالی شهرداری اقدامات حوزه تحت مدیریت خود در شش ماه اخیر را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 13 March 2024

تشریح اقدامات واحد مالی شهرداری اوشان فشم میگون

منصور عزیزی مسئول مالی شهرداری اوشان فشم میگون با ارائه گزارشی گفت: با هدف افزایش رضایتمندی کارکنان حقوق پرسنل تا کنون در موعد مقرر هرماه پرداخت شده است. همچنین جهت رفاه بیشتر کارکنان در مناسبت های ملی و مذهبی و به صورت فصلی پاداش و مزایا نیز توسط مدیریت شهری و حوزه مالی در نظر گرفته شده بود که انجام شد.

وی در خصوص صورت وضعیت های پیمانکاران گفت: اکثرا پرداخت شده و اگر در سنوات گذشته نیز بدهکاری بوده از طریق دیون پرداخت شده است.

منصور عزیزی همچنین ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از تایید بودجه سال ۱۴۰۳ خبرداد و اظهار داشت: بودجه پس از تایید توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر تایید نهایی را از فرمانداری شمیرانات نیز گرفت.

مسئول مالی شهرداری اوشان فشم میگون با اشاره به طرح استقبال از بهار بیان کرد: امسال شهروندان محترم شاهد نصب المان هفت سین با طراحی ویژه و نصب آن  در میدان ورودی شهر خواهند بود.

خرید رنگ در طرح استقبال از بهار، خرید ۳ دستگاه ون، ۲ دستگاه لودر و یک گریدر، تعمیرات کلیه ماشین آلات و خرید نمک و شن و ماسه در فصل زمستان از دیگر موضوعاتی بود که مسئول مالی شهرداری اوشان فشم میگون در خصوص آن صحبت کرد.

منصور عزیزی در پایان عنوان کرد: امیدواریم این اقدامات موجب رضایتمندی و رفاه حال هرچه بیشتر شهروندان و پرسنل شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار