حمزه واقعی/پژوهشگر ارشد مطالعات میان رشته ای
کد خبر: ۱۱۵۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 06 March 2024

تابناک رضوی: رهبر فرزانه انقلاب،در حاشیه کاشت درخت وغرس نهال زیتون ضمن تفقد از مردم فلسطین که سرزمین زیتون است ودر قران کریم نیز امده است:"والتین والزیتون"به حضور زمان شناس مردم ایران در انتخابات اسفند سال جاری،اشاره کرده وبیان داشتند:حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۲

یک وظیفه تمدنی و یک جهاد بود
دشمنان اسلام یک سال تلاش کردند،انتخابات را از رونق بیندازند...
***به باور نگارنده مردم با حضور اگاهانه وزمان شناسانه،حق و تکلیف خویش را بجا اوردند، به بیان دیگر، مردم کارخود را کردند، حالا نوبت بر گزیدگان ملت است.
مردم کار خود را انجام دادند. هم کسانی که رای را حقِ خویش می دانند و هم آنان که رای دادن را تکلیف خویش می شمارند. همه ایفای نقش کردند. نقشی به غایت زیبا که چون قالی ایرانی، شکوه به زمین و زمان می دهد ودر عین کثرت به وحدت می رسد. این حضور بشکوه و این رای را هیچ کس به نام خود مصادره نکند. مردم به ایران اسلامی رای دادند. به انقلاب اسلامی، به جمهوری اسلامی ایران؛ با دعوت ولایت وامامت امت حضرت ایت الله خامنه ای و برای سعادت فرداها آمدند. شکایت ها و دلخوری ها و دغدغه ها سر جای خود است. تورم که کمر می شکند و گرانی، تحقیر می کند. بی کاری، گره در زندگی می اندازد و جمعیت 12 میلیونی اهالی تجرد دارد فردای ایران را به چالش می کشد. هزار برنامه جوانی هم اگر بنویسیم وقتی 12 میلیون مجرد داریم یعنی 6 میلیون خانوار تشکیل نشده است چه رسد به این که زادآوری داشته باشد ونتیجه ان که سیاه چاله جمعتی است. خشکسالی، مدیریت آب را به اندازه واجب ملی بالا می برد و جواب درخت های خشکیده را بر ذمه ما می نویسد. پدیده حاشیه نشینی شهر ها دارد روستا را به ریشخند می گیرد. این هم ریشخند تولید و امنیت و فرهنگ محلی است. وضعیت را مسئولان بهتر از ما می دانند توقع است که متناسب با این دانستن، توانستن را از قوه به فعل درآورند و با غنی سازی به خواستن، کار ها را چنان سامان دهند که مردم نتیجه حضور خود پای صندوق های رای را "علی الارض" مشاهده کنند. بر زمینی که زندگی می کنند. در سفره ای که پهن می کنند. در لباسی که می پوشند.
کلامم به برگزیدگان ملت است:
مردم ایران شایسته بهترین ها هستند. حق شان است که کریمانه و با احترام در افزایش و ارزش افزوده مدام زندگی کنند. نباید کلیدواژه مهاجرت این همه پر تکرار باشد در کلام و تلاش و آرزو های مردم. نباید نخبگان ما چمدان رفتن بچینند. اینجا ایران است. دیرپا ، غنی و ماندگار. مردم کار خود را به خوبی انجام دادند. اینک نوبت نمایندگان مجلس جدیدو مسئولان است که به قدردانی از حضور مردم، وظیفه خود را تام وتمام، انجام دهند. تاخیر و تعلل کفران نعمت است. این همان کار خیری است که در ان حاجت به هیچ استخاره هم نمی باشد. استخاره و طلب خیر در خدمت به مردم است.
پیروز قطعی انتخابات، ملت رشید، برومند وزمان شناس ایران است که با درایت با توجه
به مولفه ها وشاخص ها از سوی رهبر حکیم انقلاب به میدان امدند.
خوب است این را هم بدانیم که بر اساس گزارش سایت منسوب به مقام معظم رهبری"مشارکت در انتخابات" کلیدی ترین واژه دربیانات انتخاباتی رهبر معظم انقلاب،در ۴ دهه اخیر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار