رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بازگشایی نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، روزانه یک تن گوشت گوساله منجمد و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 05 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسین برزگر ۱۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همزمان با ایام پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان و همچنین بازگشایی نمایشگاه بهاره برخی کالا‌های اساسی از جمله گوشت مرغ و گوساله به صورت منجمد توزیع می‌شود.

وی افزود: روزانه یک تن گوشت گوساله منجمد و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد توزیع می‌شود که هر کیلوگرم مرغ منجمد ۶۵۷۰۰ تومان و گوشت منجمد گوساله هر کیلوگرم ۲۲۰ هزار تومان به نرخ دولتی از سوی پشتیبانی امور دام و عاملین توزیع در نمایشگاه بهاره استان و فروشگاه‌های منتخب شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

برزگر گفت: سهمیه تخصیصی گوشت منجمد از ذخایر پشتیبانی امور دام علاوه بر نمایشگاه بهاره تقسیم شهرستانی شده و در فروشگاه‌های تعیین شده در سراسر استان به فروش می‌رسد.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۴۹۰ تن برنج پاکستانی به قیمت هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان و برنج هندی به قیمت ۳۳ هزار تومان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عاملین توزیع در استان و شهرستان نیز توزیع می‌شود.

برزگر در خصوص میوه تنظیم بازار و رطب مضافتی، تصریح کرد: از ۲۴ اسفندماه در بیش از ۸۰ جایگاه تعیین شده در سراسر استان توزیع میوه شب عید و رطب انجام می‌شود، همچنین برای ایام پایانی سال ۳۰۰ تن شکر برای مصارف خانوار درنظر گرفته شده که قیمت هر کیلوگرم شکر فله‌ای ۲۸ هزار تومان و شکر بسته بندی ۳۴ هزار تومان به فروش می‎رسد.

به گفته وی، فروش این محصولات تا پایان ماه رمضان در استان ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار