استاندار قم گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان قسم خورده مردم ایران خواهد زد.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 01 March 2024

به گزارش تابناک قم، دکتر سیدمحمد آقامیری صبح امروز در محل ستاد انتخابات استان قم، بیان کرد: طبق زمان‌بندی‌های قبلی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری راس ساعت ۸ صبح به صورت همزمان در کشور آغاز شد. 

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد زد و حضور حداکثری آن‌ها برگ زرین دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم می‌زند. 

استاندار قم در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات در استان، تاکید کرد: استان قم تنها استانی است که انتخابات در آن به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی برگزار می‌شود؛ و مردم با مراجعه به شعب اخذ رای می‌توانند گزینه اصلح خود را راهی مجلس کنند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرکس به کشور و نظام انقلاب اسلامی علاقه‌مند است باید پای صندوق رای آمده تا سرنوشت خویش را با رای خود ثبت کند. ما قمی‌ها عادت داریم در هر شاخصی اولین باشیم امیدوارم در این انتخابات هم جزو اولین استان با تحقق مشارکت حداکثری باشیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار