کاندیدای مجلس شورای اسلامی:
کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نرم افزارهای داخلی و فراهم کردن بستر قانونی طبق مقررات جمهوری اسلامی برای همه پلتفرم‌های خارجی می‌تواند تنها راه مبارزه با آسیب های اجتماعی فضای مجازی باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور، مرتضی قدمیاری در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره گرایش سیاسی‌اش اظهارداشت:طرفدار جریان‌های انقلابی هستم و قطعا اصولگرا اما اصولگرایی با همان تعریف رهبر انقلاب برایم معنا دارد. وی تاکید کرد: هیچ گونه فعالیت اقتصادی ندارم اما در حال حاضر همراه سایر گروه های جهادی با فعالیت های متنوع و نگاه محرومیت زدایی و وفق منویات مقام معظم رهبری مشغول خدمت هستم.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ 27 February 2024

به گزارش تابناک رضوی، مرتضی قدمیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرفدار جریان‌های انقلابی هستم و قطعا اصولگرا اما اصولگرایی با همان تعریف رهبر انقلاب برایم معنا دارد.

وی تاکید کرد: هیچ گونه فعالیت اقتصادی ندارم اما در حال حاضر همراه سایر گروه های جهادی با فعالیت های متنوع و نگاه محرومیت زدایی و وفق منویات مقام معظم رهبری مشغول خدمت هستم.

قدمیاری با اشاره به قوانین بر زمین مانده در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از قوانینی که در مجلس روی زمین مانده و حتما اگر به مجلس راه پیدا کنم آن را پیگیری خواهم کرد؛ قانون شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است چرا که با شفافیت آرا، هدایا و نامه، نمایندگان کاملا موافق هستم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات اصلی حوزه انتخابیه نیشابور، زبرخان، فیروزه و میان جلگه عنوان کرد:عدم تزریق بودجه لازم به شهرستان نیشابور، راه‌های مواصلاتی شهرستان، فرودگاه نیشابور از جمله مهمترین مشکلات در این شهرستان بزرگ است.

نامزد حوزه انتخابیه نیشابور، زبرخان، فیروزه و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: قطعا استان شدن شهرستان نیشابور بزرگ می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسایل این شهرستان را حل کند و بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات این شهرستان است.

قدمیاری در خصوص مبارزه با آسیب های فضای مجازی نیز گفت: استفاده از نرم افزارهای داخلی و فراهم کردن بستر قانونی طبق مقررات جمهوری اسلامی برای همه پلتفرم‌های خارجی می‌تواند تنها راه مبارزه با آسیب های اجتماعی فضای مجازی باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی برتصویب قانون افزایش سن بازنشستگی خاطرنشان کرد: کاملا با این موضوع مخالف هستم.

نامزد حوزه انتخابیه نیشابور، زبرخان، فیروزه و میان جلگه درمجلس شورای اسلامی در خصوص میزان حقوق کارگران و کارمندان گفت: به عقیده من حقوق کارگران و کارمندان متناسب با تورم باید افزایش پیدا کند البته باید به دنبال کنترل تورم در اقتصاد کشور نیز باشیم.

قدمیاری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اگر نماینده شود درانتصاب مدیران ملی و محلی و شهرداران نقشی خواهد داشت افزود: قطعا از همه فرصتهای قانونی و محلی جهت پیگیری و حل مشکلات مردم و شهر و پاسخگویی مسئولین مربوطه استفاده خواهم کرد اما اینکه در انتصاب افراد نقشی داشته باشم به هیچ عنوان دخالتی دراین امور نخواهم داشت.

وی در خصوص یارانه اقشار پر درآمد نیز اظهارکرد: با حذف یارانه پردرآمدها و ثروتمندان موافق هستم اما با رعایت عدالت و حق انتخاب برای مردم.

نامزد حوزه انتخابیه نیشابور، زبرخان، فیروزه و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی در باره یارانه دکالاهای اساسی به مردم خاطرنشان کرد: برای رسیدن، کالاهای اساسی و نان ارزان به دست مردم باید دلار ارزان به واردکننده و تولیدکننده داده شود.

وی در خصوص حمایت از مردم غزه و فلسطین گفت: با تبیین فرهنگ مقاومت در بین آحاد جامعه و جوامع بین‌المللی و اینکه جبهه مقاومت خط مقدم جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی محسوب می‌شود.

قدمیاری در خصوص حمایت از جوان سازی و افزایش جمعیت نیز عنوان کرد:اشتغال و ایجاد درامد پایدار برای احاد مردم و ایجاد مسکن برای اقشار مختلف از جمله موضوعاتی است که می‌تواند در افزایش جمعیت جوان سازی جمعیت کشور نقش بسزایی داشته باشد.

گفتنی است؛ مرتضی قدمیاری، فرزند سردار شهید حاج محمد علی قدمیاری است، وی مدرک کارشناسی امور بانکی و حسابداری دارد. مدیر هتل قصر الضیافه وابسته به آستان قدس رضوی،مشاور اجتماعی و مالی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی خراسان رضوی، مشاور اقتصادی و محرومیت‌زدایی فرمانداری شهرستان زبرخان و شهرستان صالح آباد، عضو هیئت رئیسه و خزانه دار هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای خراسان رضوی از جمله سوابق شغلی وی است.

برچسب ها: تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار