۲۱ پروژه عمرانی و هفت پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ‌بر ۳۷۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان هم‌زمان با دهه فجر در شهرستان آرادان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 04 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، ۲۱ پروژه عمرانی و هفت پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ‌بر ۳۷۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان ظهر امروز هم‌زمان با دهه فجر و با حضور استاندار سمنان در شهرستان آرادان به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان در آیین افتتاح هم‌ز‌مان این پروژه‌ها اظهار کرد: استاندار سمنان، مدیری دلسوز و مردمی است که در طول این ۳۰ ماه خدمت خود در استان به بیش از ۴۰۰ روستای استان سفر کرد و با مردم، دیدار چهره به چهره داشت که این اقدام در جهت رفع مشکلات آنها انجام شد و بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

وی بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم اقدامات و کارهای زیربنایی بسیار خوبی انجام داده که لازم است بنا بر تأکید مقام معظم رهبری این اقدامات بین مردم تبیین شود و ما نیز وظیفه داریم این عملکردها را به گوش مردم برسانیم.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها دارای رتبه برتر است، گفت: دشمن در پی اقدامات تخریبی برای ایجاد ناامیدی و یأس در جامعه و به‌ویژه در جوانان است که باید مانند گذشته با انجام اقدامات تبیینی و همچنین فرهنگی این اقدامات خنثی شود.

زکریا رضوانی، سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان نیز در این آیین اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان آرادان به دستان پرتلاش استاندار سمنان و سایر مسؤولان و به برکت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: استاندار سمنان با همه وجود و با تلاش شبانه‌روزی برای رشد و تعالی این استان می‌کوشد و در پی خدمت به مردم است و ما نیز تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم شهرستان آرادان انجام خواهیم داد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان خاطرنشان کرد: امروز بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار