رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امسال طوفان الأقصی توانست صهیونیست‌ها را ناکام بگذارد و پیروزی‌های خوبی را برای جبهه مقاومت رقم بزند.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 01 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام عباس خرمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز در حاشیه آیین آغاز ویژه‌برنامه‌های مردمی ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ در استان سمنان در حرم یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان  به تأسی سایر ملل آزادی‌خواه از انقلاب اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: گاهی مشاهده می‌شود که گروه اندک همچون رزمندگان حماس، غزه و کرانه باختری به میزانی از رشد می‌رسند که تمام عالم را متحیر می‌سازند و بر گروه کثیر صهیونیست‌های تا بن دندان مسلح غلبه می‌کنند و تلاش‌هایشان به بیداری مردم و انسان‌های آزاده منتهی می‌شود.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها در جریان جنگ غزه کاری کردند که جبهه استکبار منکوب شد و در سراسر جهان شاهد اعلام مواضع مردم و دولت‌ها، به خیابان آمدن‌ها و حتی ترس صهیونیست‌های غاصب از اعلام موضع رسمی سران جهان علیه آن‌ها بوده‌ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: اقدامات متعددی در بسیاری از کشور‌ها در راستای حمایت از غزه و مردم مظلوم فلسطین رخ داد که بسیار ارزنده و قابل‌توجه بود.

خرمیان ادامه داد: تلاش‌های متعددی در فضای مجازی در حمایت از غزه به‌خصوص در سکو‌های خارجی شبکه‌های اجتماعی انجام و سبب ایجاد تحولات جهانی شد و بسیار مؤثر واقع افتاد و توانست مواضع مثبتی را در حمایت از جهاد اسلامی مردم غزه و فلسطین رقم بزند.

وی گفت: جبهه مقاومت در فضای مجازی در جنگ اخیر غزه پیروزی‌های خوبی کسب کرده و بیداری انسان‌هایی که قرار است زمینه‌ساز ظهور شوند، به‌خوبی رخ داده است و این نشان می‌دهد که مسؤولیت اهالی و کنشگران فضای مجازی جبهه مقاومت امروز بیش از گذشته خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: امسال طوفان الأقصی که معجزه الهی بود، توانست صهیونیست‌ها را ناکام بگذارد و پیروزی‌های خوبی را برای جبهه مقاومت رقم بزند.

خرمیان اظهار کرد: این عملیات بزرگ، موفق شد تا صهیونیست‌ها را دچار اضمحلال کند و اتفاقات عجیبی که رخ داد، شرایط امسال را پراهمیت‌تر از همیشه کرده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار