کد خبر: ۱۱۵۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳ 29 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مسئول سازمان فضای مجازی سراج و رئیس کمیته فضای مجازی دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران گفت: به صورت مجزا برای مدارس اعزام مربی داشتیم و تا پایان بهمن ماه کارگاه‌های تولید محتوا برگزار می‌شود.

حسین حسین‌زاده‌ نوری در آستانه چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: حجم تولید محتوا در استان متناسب با نیازهای استانی نیست و در مازندران بیشتر مصرف کننده هستیم.

وی تصریح کرد: برگزاری رویداد تولید بازی در استان مازندران را پیگیری کردیم که با حضور نخبگان دانش‌آموزی در بحث انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تولید بازی می‌شود.

رئیس کمیته فضای مجازی دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: افراد شرکت کننده در این رویداد یک دوره آموزش کوتاه‌مدت آنلاین را تجربه کرده و پس از آن برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات انجام می‌شود.

حسین‌زاده یادآور شد: در شهرستان‌های مختلف دوره‌های آموزش فضای مجازی و سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود و در این راستا در برخی از شهرها استقبال مناسبی شده است.

وی با اعلام اینکه در استان مازندران بیشتر مصرف کننده فضای مجازی هستیم، خاطرنشان کرد: نهایت تولید محتوا استان مربوط به کالاهای مصرفی و طنز است.

رئیس سازمان فضای مجازی سراج گفت: شهرهای قائم‌شهر و آمل بیشتر درگیر تولید محتوا هستند و بیشتر در این شهرها تولید محتوا انجام می‌شود اما متناسب با نیازهای استانی نیست.


دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار