مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در بیش از ۹۰۰ مدرسه متوسطه اول و دوم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 28 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، مهران شیخی امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در بیش از ۹۰۰ مدرسه متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه خبر داد.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان اضافه کرد: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، روایتگری دانش‌آموزان از دیروز، امروز و فردای انقلاب برای هم‌سالان خود را در برنامه دارند.

وی عنوان کرد: در این دوره چالش‌های حوزه استعمار، استقلال، دستاوردها، توانمندی‌ها و آینده پیش‌رو مطرح است که بار محتوایی این دوره از نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب را در بر می‌گیرد.

شیخی خاطرنشان کرد: این دوره از نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب به صورت غرفه‌های مختلف محتوایی در بازه زمانی ۱۲ بهمن‌ماه مصادف با سالروز آغاز یوم‌الله دهه فجر آغاز و تا پایان بهمن ماه در مدارس متوسطه اول و دوم پسرانه و دخترانه ادامه خواهد داشت.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان جهاد تبیین را از اهداف این نمایشگاه‌ها برشمرد و ابراز داشت: در دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب، روایتگری دیجیتال تحت عنوان (راوینو)، تولید برنامه محتوایی فاخر توسط دانش‌آموزان قرارگاه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و از سرگیری کاروان دختران ایران با موضوع محوریت زن و هویت دخترانه در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه شهر کرمان و تولید محتوای بصری در قالب مجموعه نمایشگاه متنوع تحت عنوان «تا اوج» را در برنامه داریم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار