معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیش از ۳ هزار دانش آموز دختر و پسراستان در آئین معنوی اعتکاف شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ 28 January 2024

به گزارش نابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت دبیقی، یکی از رویش‌ها و برکات انقلاب اسلامی را برپایی همه ساله مراسم اعتکاف و حضور نوجوانان و جوانان در آن برشمرد و افزود: اعتکاف اثرات تربیتی زیادی در بحث فردی و اجتماعی دانش آموزان برجای می‌گذارد.
وی، با بیان اینکه امسال همانند سال‌های گذشته استقبال خوبی از طرف دانش آموزان استان از این مراسم معنوی به عمل آمد، گفت: به شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ و درخواست شد که مدیران مدارس و مربیان پرورشی جایگاه اعتکاف را برای دانش آموزان در مراسم آغازین و کلاس درس تبیین کنند.
حجت دبیقی، با اشاره به اینکه در حاشیه این مراسم ۳ روزه برنامه‌های متنوعی پیش بینی شد، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی، کرسی‌های آزاداندیشی و پرسش و پاسخ، قرائت ادعیه و مناجات، برگزاری جشن میلاد حضرت امیرالمومنین، برگزاری مراسم روضه و سینه زنی شب وفات حضرت زینب سلام الله علیها، برگزاری مسابقه و حفظ قرآن و خاطره نویسی و همچنین دعوت از نخبه هم استانی، مسلم جهانبخش که به سلطان انگیزه ایران مشهور است، از جمله آنهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار