امنیت روانی این روزها گمشده زندگی کودکان و نوجوانان فلسطینی است و آنها هر ساعت، مرگ را انتظار می‌کشند.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 24 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، چند ماه از دور جدید حملات وحشیانه دژخیمان صهیونیستی به نوار غزه و فلسطین اشغالی می‌گذرد و در این مدت، هزاران نفر از مردم بی‌گناه به‌ویژه کودکان فلسطینی جان خود را از دست داده‌اند.

بنا بر آنچه، «اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت غزه روز دوشنبه این هفته اعلام کرد، شمار شهدای فلسطینی تا بیش از 24 هزار نفر افزایش یافته و جای تأسف اینکه بسیاری از این شهدا، کودکان و بانوان فلسطینی هستند.

وزارت بهداشت غزه در آخرین آمارهای به دست آمده از دور جدید حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه اعلام کرده که شمار شهدای فلسطینی به ۲۴ هزار و ۱۰۰ نفر رسیده و تعداد مجروحان به ۶۰ هزار و ۸۳۴ نفر افزایش یافته است.

اشرف القدره در عین حال تأکید می‌کند که تعدادی از شهدای فلسطینی زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و نیروهای امدادی به علت اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی، امکان انتقال آن‌ها را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ندارند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه قبل از این هم در جریان یک نشست مطبوعاتی اشاره کرده بود که ۷۰ درصد شهدای فلسطینی، زن و کودک هستند و این، عمق سفاکی یک رژیم تا بن دندان مسلح را علیه یک ملت نشان می‌دهد.

گرچه در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، تجمع‌های مختلفی با حضور انبوه مردم در سراسر جهان ازجمله کشورمان برگزار شده؛ اما سکوت مجامع بین‌المللی در قبال این حد از خون‌ریزی‌ها و کشتارهای دسته‌جمعی قابل‌تأمل است.

مردم ایران اسلامی و استان سمنان نیز در هفته‌های اخیر همواره جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کرده‌اند و خواستار توقف این حملات ناجوانمردانه به نوار غزه و کشتار مظلومانه غیرنظامیان شده‌اند.

بنا بر اعلام مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، راهپیمایی‌ها و تجمع‌های مردم این استان همچنان هر هفته ادامه می‌یابد تا شاید صدای مظلومیت کودکان، بانوان و غیرنظامیان فلسطینی به گوش مجامع تصمیم‌گیر بین‌المللی برسد.

«جمعه‌های خشم» هر هفته در استان سمنان و پس از اقامه نماز جمعه شاهد خلق صحنه‌هایی زیبا و به‌یادماندنی است که یکی از بارزترین آنها، حضور کودکان در میدان و ابراز همدردی آنها با خیل عظیمی از کودکان فلسطینی است که این روزها زیر بمب و موشک و تیرباران صهیونیست‌ها جان می‌بازند.

ارتش رژیم منحوس صهیونیستی از هفتم ماه اکتبر گرچه حملات ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده و منجر به ویرانی بسیاری از زیرساخت‌های این منطقه به‌خصوص زیرساخت‌های بهداشتی غزه شده و هزاران نفر را به شهادت رسانده است؛ اما آنچه مسلم و واضح می‌نماید، این است که این اقدامات هرگز نمی‌تواند آزادی‌خواهان جهان حتی کودکان کشورهای مختلف را از پیوند با فلسطین مظلوم جدا سازد.

اکثر مردم غزه به دنبال ویرانی خانه‌هایشان در حملات صهیونیست‌ها آواره شده‌اند و در بیمارستان‌ها، مدارس و چادرها سکونت دارند؛ امنیت روانی این روزها گمشده زندگی کودکان و نوجوانان فلسطینی است و آنها هر ساعت، مرگ را انتظار می‌کشند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار