مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح رتبه‌بندی فرهنگیان یکی از اقدامات بزرگ دولت مردمی سیزدهم است که باید به درستی اطلاع‌رسانی شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ 24 January 2024

تابناک خوزستان: مسعود حمیدی‌نژاد روز چهارشنبه در گردهمایی کارشناسان امور مالی و ذی حسابی آموزش و پرورش سراسر استان در محل این اداره کل بیان کرد: متاسفانه اقدامات بزرگی که در دولت سیزدهم انجام می‌شود به درستی اطلاع رسانی نمی شود.

وی گفت: برای اطلاع عموم مردم از عملکرد دولت سیزدهم باید اطلاع‌رسانی از سوی دستگاه‌ها بهتر و جامع‌تر انجام شود.

حمیدی‌نژاد ادامه داد: رتبه‌بندی معلم‌ها بحث مغفول مانده‌ای در آموزش و پرورش بود که ۱۲ سال مصوبه این طرح به فراموشی سپرده شد، اما در دولت مردمی سیزدهم این کار سخت و مهم به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه به این مطالبه بسیار مهم معلم‌ها در دولت های قبل توجهی نشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: به طور میانگین پنجاه میلیون ریال حقوق فرهنگیان بر اساس رتبه‌بندی هر فرد افزایش یافته است و این کار بسیار بزرگ و ارزشمند دولت سیزدهم باید به مردم معرفی شود.

حمیدی‌نژاد گفت: اعتبار پنجاه هزار میلیارد ریالی در دولت قبل به ۵۲۰ هزار میلیارد ریال در دولت مردمی سیزدهم به منظور اجرای طرح رتبه‌بندی افزایش یافت که در این شرایط سخت بسیار کار بزرگی است.

مدیر کل آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه سرعت و سلامت در کار باید مد نظر کارکنان آموزش و پرورش استان باشد اظهار کرد: کارگروه سه نفره‌ای در استان برای بازرسی از نحوه هزینه در مدارس تشکیل شده تا بدون هدر رفت سرمایه بهترین بهره‌وری از منابع آموزش و پرورش استان انجام شود.

رتبه‌بندی معلمان به منظور ارتقای کیفیت صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و همچنین بهبود معیشت فرهنگیان پس از وقفه ۱۰ ساله امسال در دولت سیزدهم اجرا شد و ۵۲۰ هزار میلیارد ریال بودجه به آن اختصاص یافت.

جامعه فرهنگیان خوزستان ۷۰ هزار نفر است که تعلیم و تربیت یک میلیون و یکصد هزار دانش آموز را بر عهده دارند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار