به گفته مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، ۵۰ ملک مازاد مجموعه آموزش و پرورش برای اجرای طرح مولدسازی در سطح استان شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ 23 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا مرزبان نظری، با بیان اینکه در ابتدا ۵۳ ملک برای اجرای طرح مولدسازی اموال در مجموعه آموزش و پرورش استان شناسایی شده بود، گفت: بعد از بررسی‌های صورت گرفته ۵۰ ملک از این املاک واجد شرایط اجرای طرح مولدسازی در راستای تقویت بنیه مالی آموزش و پرورش استان تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ ملکی از املاک آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح مولدسازی به فروش نرفته، گفت: هم اکنون در مرحله ارزش‌افزایی املاک مازاد آموزش و پرورش در استان هستیم تا اگر ملکی دارای کاربری مسکونی یا آموزشی بوده و قابلیت تغییر کاربری به تجاری و افزایش ارزش افزوده را دارد به کمیسیون ماده پنج معرفی کنیم تا بعد از بررسی شرایط در صورتی که واجد شرایط تغییر کاربری بود، نسبت به تغییر کاربری آن اقدام و سپس نسبت به فروش اقدام شود تا درآمد بیشتری از قِبَل فروش آن عاید دستگاه تعلیم و تربیت در استان شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: بعد از اتمام کار ارزش‌افزایی ملک‌های مازاد، به سراغ تعیین قیمت پایه برای املاک با حضور کارشناسان رسمی دادگستری رفته تا بعد از این مرحله املاک مازاد برای فروش به مزایده گذاشته شوند.

نظری با بیان اینکه فروش اموال مازاد آموزش و پرورش در طرح مولدسازی به صورت کاملا شفاف و از طریق مزایده انجام می‌شود، توضیح داد: درآمدهای حاصل از اجرای طرح مولد سازی جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام یا پروژه های جدیدالاحداث همان شهرستان هزینه خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ پروژه، ملک و یا مدرسه خیری در لیست فروش مولدسازی قرار ندارد، تاکید کرد: حتی هیچ پروژه مشارکتی با خیرین هم در لیست فروش مولدسازی قرار ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار