رییس پلیس آگاهی ناجا خبر داد:
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه تاکنون پرونده ای در خصوص استفاده سارقان از گنج یاب برای یافتن طلا و اشیای قیمتی در منازل نداشته‌ایم، گفت: اشیای قیمتی و نقدینگی خود را به صندوق امانات بسپارید.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 19 October 2015
به گزارش مهر، سردار محمد رضا مقیمی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی کوثر۴ در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر استفاده برخی از سارقان منازل از گنج یاب برای یافتن طلا و اشیای قیمتی گفت: تا کنون پرونده ای در این خصوص نداشته ایم که سارقان برای سرقت از گنج یاب استفاده کنند و این شایعه ای بیش نیست.

به گفته سردار مقیمی برخی از خانواده ها، اشیای با ارزش و قیمتی را در محل های خاصی از منزل از جمله اتاق خواب و داخل کشوی کمد نگهداری می کنند و سارقانی که تجربه سرقت دارند، بلافاصله محل های فوق را شناسایی می نمایند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا خطاب به مردم گفت: نباید منازلمان را با شعب بانک اشتباه بگیریم، بنابراین هموطنان باید اشیای قیمتی و نقدینگی خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.

وی درباره دوره آموزشی کوثر۴ که برای روسای پلیس آگاهی سراسر کشور برگزار شد، گفت: در این دوره کارآگاهان و روسای پلیس آگاهی شهرستان ها حضور داشتند و موضوعات جدید آموزشی در قالب یک کارگاه، آموزش داده شد.

وی افزود: در این دوره به دنبال آن هستیم تا تمامی رده های پلیس های آگاهی با تکنولوژی روز و ابزار نوینی که در کشور در حوزه کشف علمی جرم  وجود دارد، آشنا شوند و همچنین مشکلات سال گذشته در حوزه کشف جرایم، آسیب شناسی و احصا شدند تا در این دوره مورد بازبینی قرار بگیرند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا یادآور شد: این دوره آموزشی به مدت ۲ روز و در قالب ۴ کارگاه در دانشکده علوم و فنون پلیس آگاهی دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار