فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن رعايت هشدارهاي انتظامي، استفاده از تجهيزات بازدارنده و پرهيز از پارک وسايل نقليه خود در معابر فاقد روشنايي در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکي مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ 18 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ تقدیم حضور می گردد.

_________

آزاد سازي 15 هزار متر از اراضي ملی در تنکابن 

فرمانده انتظامي استان از آزادسازي 15 هزار متر مربع از اراضي ملی و منابع طبيعي شهرستان تنکابن به ارزش 800 ميليارد ريال خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار " حسن مفخمي شهرستاني " با اعلام اين خبر، بيان داشت: در پي تصرف غير قانوني اراضي منابع طبيعي از سوي افرادي سودجو در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي از شناسايي زمين هاي کشاورزي که زمين خواران در حال ساخت و ساز غيرقانوني در آن بوده اند خبر داد و افزود: پس از هماهنگي قضائي و با همکاري نماينده اداره منابع طبيعي تنکابن، در يک اقدام عملياتي ساخت و سازها و ديوار کشي هاي اين زمين ها تخريب شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران از رهاسازي 15 هزار متر از اراضي کشاورزي در اين عمليات خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش زمين هاي رهاسازي شده طي اين عمليات را بالغ بر 800 ميليارد ريال عنوان کردند.

سردارمفخمي شهرستاني با اشاره به اينکه هرگونه تغيير کاربري بايد بر اساس هماهنگي با ادارات ذيربط صورت گيرد، اظهار داشت: در اين خصوص پرونده قضائي تشکيل و 2 نفر از فرصت طلبان نيز دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.

-------------------------------------

دستگيري سارق خودرو و کشف خودرو سرقتي در نوشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق خودرو و کشف خودروي سرقتي پرايد خبر داد.

سرهنگ "علي اکبر درويشي " در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاري پليس، اظهارداشت:ماموران انتظامي حين گشت زني به يکدستگاه خودروي پرايد داراي راننده مظنون شده که پس از استعلام از مرکز فرماندهي و کنترل  مشخص شد که خودرو داراي سابقه سرقت  است.

وي ادامه داد: راننده خودروي مسروقه به محض مشاهده خودروي پليس اقدام به فرار کرده و بدون توجه به اخطارهاي پليس  اقدار به فرار کرد که درنهايت با تعقيب و گريز ، ماموران موفق به توقيف خودرو شدند .

وي تصريح کرد: متهم دستگير شده در بازجويي هاي پليسي به جرم خود اعتراف کرده و در بازرسي از خودرو اموال سرقتي نيز کشف شد که پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر  در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن رعايت هشدارهاي انتظامي، استفاده از تجهيزات بازدارنده و پرهيز از پارک وسايل نقليه خود در معابر فاقد روشنايي در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکي مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

-------------------------


اجراي طرح پيشگامان امنيت انتظامي در نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از اجراي طرح پيشگامان امنيت در سطح آن شهرستان خبر داد

سرهنگ " قاسم عزيزي" در مصاحبه باخبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح اين خبرگفت : ماموران  انتظامي شهرستان نکا در راستاي اجراي طرح هاي انتظامي ويژه پيشگامان امنيت با اشرافيت اطلاعاتي و رد زني هاي هدفمند  مجرمين اين طرح را اجرايي کردند.

وي با بيان اينکه با هدايت اطلاعاتي پليس هاي تخصصي پاتوق هاي معتادان و خرده فروشان جمع آوري شد، افزود : 46معتاد متجاهر،35 مجلوب،10سارق،5مالخر،51قلم از اموال سرقتي و3 قبضه سلاح شکاري از موفقيت هاي اجراي اين طرح بوده است.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا به توقيف 2 خودرو  متخلف اشاره و خاطرنشان کرد: در اجراي اين طرح 14نفر تبعه بيگانه، دستگير شدند که  پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي خواهند شد.

------------------------

کشف10 هزار عدد قرص و دارو غيرمجاز در "آمل"

سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 10 هزارعدد قرص و داروی غيرمجاز به ارزش يش از4  ميليارد ريال در آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاري پليس، سرهنگ "حسين کيانمهر" درباره جزئيات اين خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاق و جلوگيري از عرضه کالاهاي غيرمجاز سلامت محور، ماموران انتظامي کلانتري 12شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتي از فعاليت يک نفر در رابطه با نگهداري و فروش دارو و قرص هاي غير مجاز در اين شهرستان با خبر شدند.

سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان آمل، افزود: ماموران با بررسي هاي همه جانبه موفق به شناسايي انبار و محل نگهداري دارو و کالاهاي غيرمجاز توسط متهم شدند.

سرهنگ کيانمهر، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي شهرستان آمل در بازديد از انبار و منزل متعلق به متهم در مجموع 10 هزار عدد از انواع قرص و دارو هاي غير مجاز کشف کردند.

سرپرست انتظامي شهرستان آمل،ارزش داروهاي قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بيش از 4 ميليارد ريال عنوان کرد و بيان داشت: داروها و ساير کالاهاي خارجي که خارج از مقررات قانوني به داخل کشور قاچاق مي شوند، معمولا از سلامت کافي برخوردار نبوده و قطعا تهديدي جدي براي سلامت افراد جامعه را در پي خواهند داشت.

وي در خاتمه به افرادي که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، توصيه کرد: ضمن خودداري از مصرف و عرضه کالاهاي خارجي خصوصا کالاهاي سلامت محور در صورت شناسايي سودجويان و قاچاقچيان کالا، مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 و يا ساير مراجع انتظامي و قضائي اعلام دارند.

-------------------------------------------


کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري 

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق و توقيف به يک خودروي نيسان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران بخش انتظامي پاسگاه دودانگه در مسير حوزه استحفاظي به يک خودروي نيسان حامل چوب مشکوک شدند.

وي، افزود: ماموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 2 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان ساري برداشت شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کرد: رانندگان خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان ساري تحويل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع ده 

 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار