عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد:
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیشنهادی در شورای شهر مشهد ارائه شده که تا سال 96 هیچ گونه افزایش قیمتی در زمینه بلیت اتوبوس صورت نگیرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 08 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حسن قدیری‌طرقی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران در ارتباط با توجه به اقشار آسیب‌پذیر در حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در زمان افزایش بلیت اتوبوس در امسال قرار بر این شد شهرداری لایحه‌ای به شورای شهر مشهد نسبت به اقشار آسیب‌پذیر ارائه کند.

وی افزود: ما این موضوع را پیگیری کردیم و در سه جلسه از کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز مورد بررسی قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که امکان اجرای این موضوع وجود ندارد.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در ارتباط با افزایش قیمت بلیت اتوبوس در سال آینده نیز بیان داشت: با بررسی انجام شده به احتمال 95 درصد قیمت بلیت اتوبوس در سال آینده گران نمی‌شود و حتی یک پیشنهاد نیز ارائه شده که تا پایان سال 96 بلیت اتوبوس افزایش نداشته باشد.

قدیری در ارتباط با کرایه اتوبوس بر اساس مسافت نیز گفت: این موضوع نیز در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد مورد بررسی قرار گرفت و امکان اجرای آن نیست اما ما سازمان را موظف کردیم در این ارتباط بررسی بیشتری انجام شده و از دستور کار شورای شهر مشهد نیز خارج نشده است.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر مشهد تصریح کرد: پیشنهاد کمیسیون حمل و نقل این بود که در سال آینده به قیمت بلیت اتوبوس و قطار شهری 50 تومان اضافه شود که البته برای تصویب نهایی باید منتظر جلسه علنی فردا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار