امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخاباتپایگاه دشمن را به لرزه در می‌آورد.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 11 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری، امروز (پنجشنبه ٢١ دی ماه) در دیدار با جمعی از عشایر بسیجی، شرایط امروز کشور را یکی از حساس‌ترین شرایط تاریخ خواند و اظهار کرد: استکبار جهانی به‌ سرکردگی آمریکا برنامه دارد که دنیا را به‌ طور کلی با مدیریتی که به‌ دست خودش باشد اداره کند. 
 
وی افزود: دشمنان از سال‌ها پیش با تبلیغات گسترده در ماهواره‌، رسانه‌ها و به‌ ویژه فضای مجازی، صرفاً برای القای این مطلب تلاش می‌کنند که فقط نظام سرمایه‌داری در غرب، می‌تواند دنیا را اداره کند و پایان کار جهان هم به حاکمیت مطلق همین نظام سرمایه‌داری ختم می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با مروری بر اهمیت نقش‌آفرینی مردم تصریح کرد: انقلاب اسلامی و ملت ایران اسلامی مسئولیت بزرگی را در این عالم عهده‌دار شده‌اند و پرچمی را برافراشته‌اند که پرچم عزت، استقلال، خداجویی، توحید و پرچم پیشرفت و سربلندی است، به همین دلیل ملت شریف ما، در جهان الگو شد.
 
وی ادامه داد: به‌ تصریح سیاست‌مداران آمریکایی که دشمنان ما هستند، امروز تصمیم‌ گیرنده در خصوص منطقه غرب آسیا ملت بزرگ ایران اسلامی به‌ رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.
 
امام‌ جمعه کرمانشاه با تصریح اینکه امروز در جبهه مقاومت تجارب دیگری پیش‌روی ما است، عنوان کرد: ملت مظلوم غزه با جمعیتی حدود ٢ میلیون نفر اما آموزش‌دیده در مکتب امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهید سلیمانی هستند. 
 
وی ادامه داد: که آموخته‌اند می‌شود در مقابل دشمن ایستاد و پیروز شد و امروز می‌بینیم جمعیتی محدود با توکل به خدا و ایمان قوی، ایستاده‌اند و رژیم صهیونیستی که هیچ، آمریکا و چند کشور اروپایی هم در مقابل اراده ملت فلسطین شکست خورده‌اند.
 
غفوری خاطرنشان کرد: امروز میدان جنگ را عرصه‌های فکری، شناختی و ادراکی تشکیل می‌دهند و جنگ نظامی ایران را نابود نکرد و به‌ ناچار استکبار به جنگ نرم و جنگ اقتصادی روی آورد. 
 
وی بیان کرد: به‌ گفته‌ کارشناسان آمریکایی اگر ایران در جنگ اقتصادی نابود نشود، به ابر قدرت تبدیل خواهد شد و می‌بینیم که به فضل خدا امروز ایران تبدیل به ابر قدرت منطقه شده است و دشمن که در همه عرصه‌ها شکست خورده و با تمرکز جنگ رسانه‌ای، ادراکی و شناختی بر روی انحراف فکر ملت ما، خصوصاً جوانان، کار می‌کند. 
 
غفوری ادامه داد: او در تلاش است که تمام پیشرفت‌ها را وارونه جلوه ‌دهد و القا ‌کند که جمهوری اسلامی کاری برای مردم نکرده است البته خود دشمن می‌داند که تلاش بیهوده می‌کند چرا که ملت ایران ۴۵ سال است که امتحان خود را در عرصه‌های مختلف پس داده و این ملت خود را مدیون شهدا می‌داند و راه آن‌ها را ادامه می‌دهد.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان با ذکر این نکته که لازم است عظمت نظام اسلامی و همراهی مردم با آن را به جهانیان نشان دهیم، اضافه کرد: برای اینکه به دشمن بفهمانیم که ملت ما قدر این حضور، تاثیرگذاری، نظام و میراث شهدا را می‌داند، در عرصه راهپیمایی ٢٢ بهمن‌ ماه و انتخابات یازدهم اسفند ماه حضور پیدا خواهیم کرد زیرا این حضور به‌ منزله جهاد در مقابل دشمن است و هر رأی به‌ مثابه موشکی است که به‌ سمت اردوگاه دشمن شلیک می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار