نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم از پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی احداث فرهنگسرای شهریار خبر داد و بر پیش‌بینی بهره‌برداری از آن تا پایان خرداد ۱۴۰۳ تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ 11 January 2024

به گزارش تابناک قم، حسن طلایی در بازدید از پروژه‌های منطقه ۶ به بررسی چالش‌ها و مشکلات اجرای پروژه‌ها منطقه پرداخت و اظهار داشت: باید توسعه در تمام مناطق با یک کمیت و کیفیت پیش برود.

وی تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را یکی از برنامه‌های مهم مدیریت شهری دانست و افزود: در گام نخست باید پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم و سپس پروژه‌ای جدید را با توجه به اولویت‌های هر منطقه آغاز کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم یکی از پروژه‌های مهم منطقه ۶ را تکمیل فرهنگسرای شهریار عنوان و تصریح کرد: پروژه فرهنگسرای شهریار واقع در خیابان کارگر سالیان طولانی متروکه مانده بود که با توجه به‌ردیف بودجه مصوب شورای شهر، احداث این فرهنگسرا در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: اعتبار مصوب این پروژه حدود ۳۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ و مبلغ اولیه قرارداد نیز ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که پیشرفت بالای ۶۰ درصد داشته و در خردادماه سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

طلایی توجه به افزایش سرانه فرهنگی منطقه را اولویت نخست دانست و بیان کرد: فرهنگسرا در سه طبقه احداث می‌شود که طبقه همکف آن حدود ۷۰۰ مترمربع اداری و ورزشی، طبقه اول ۶۳۰ مترمربع با کاربری آموزشی و طبقه دوم فضای مناسب آمفی‌تئاتر با مساحت ۴۳۰ مترمربع طراحی‌شده است.

وی در ادامه به اهمیت بازگشایی خیابان ۳۰ متری مطهری را نیز اشاره کرد و گفت: تا امروز سه پلاک از این معبر تملک شده و مسیر بازگشایی‌شده اما نیاز است سایر پلاک‌ها به‌عنوان قسمتی از عرصه از مسیر نیز تملک شود که نیاز به همکاری مالکین برای تعیین تکلیف شهرداری داریم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان یادآور شد: این خیابان شارع پشتیبان خیابان امامزاده ابراهیم(ع) است و با بازگشایی کامل این معبر این منطقه ازنظر ترافیکی و تسهیل در عبور مرور پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت و حتی سیما و منظر منطقه را بهبود می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار