جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: همه مولفه‌هایی که قدرت را گسترش می‌دهند، اکث در حوزه تولید هستند و تولید علم، تولید قدرت را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 10 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، سردار جمشید رضایی ظهر امروز در اختتامیه دومین جشنواره علمی شهید چمران که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان کردستان برگزار شد، با تسلیت چهارمین سالگرد سردار سلیمانی و حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان وظیفه تربیت نسل آینده را برعهده بردارند و باید بدانیم که با تولید علم، تولید ثروت و قدرت گسترش می‌یابد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: همه مولفه‌هایی که قدرت را گسترش می‌دهد اکثرا در حوزه تولید هستند، هیچ کشوری بدون تولید علم پیشرفت نمی‌کند و امیدواریم دانشگاه فرهنگیان این وظیفه خطیر را به درستی انجام دهد.

وی با بیان اینکه کشور ما دارای ثروت‌های زیادی است که دشمن چشم طمع به آن دارد، گفت: دشمن همواره تلاش می‌کند با انتشار دروغ ذهن جوانان ما را منحرف کند و به وسیله ذهن‌ها بر سرزمین نا تسلط پیدا کند.

تنها راه مبارزه با دشمنان جهاد تبیین است

سردار جمشیدی در ادامه به جنگ ترکیبی دشمن اشاره و تصریح کرد: برای مقابله با آن باید با شایعه‌پراکنی مبارزه کنیم و این امکان فقط با جهاد تبیین امکان‌پذیر است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه از همان خلقت حضرت آدم، خداوند راه حق و باطله را تفکیک کرده و به همین جهت رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک فریضه واجب می‌دانند، یادآور شد: بسیاری از پیامبران با همین جهاد تبیین حقایق را روشنگری کردند.

وی در ادامه به وضعیت امروز فلسطین اشاره کرد و گفت: حماس اسرائیل را که قوی‌ترین سیستم اطلاعاتی دارد و از پشتیبانی‌های قوی آمریکا برخوردار است، آن‌ها را غافلگیر کرد.

سردار جمشیدی با اشاره به اینکه مهم‌ترین تهدید اسرائیل تهدید داخلی و موضوع دوقطبی شدن آن است، گفت: این دشمنان می‌خواهد ایران را با ایجاد ناامنی شکست دهند و لازم است ما با پدافند وارد عمل شویم و اجازه نفوذ به داخل کشور را ندهیم.

وی با بیان اینکه امنیت کشور و منطقه به برکات جبهه مقاومت است و همه آن مدیون حاج قاسم هستیم، خاطرنشان کرد: نباید به حاج قاسم به عنوان یک فرد نگاه کنیم بلکه باید به عنوان یک مکتب نگاه کرد چراکه تعریف منظومه فکری، باورها، برنامه و تشکیلات بود که می‌توانست بر منطقه اثرگذار باشد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گریزی نیز به انتخابات پیش‌رو زد و گفت: این انتخاب در جبهه حق و باطل تاثیرگذار است و هرچه با اقتدار و باشکوه برگزار کنیم تولید قدرت را افزایش خواهیم داد و دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار