کد خبر: ۱۱۴۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 10 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، احمد توکلی امروز در جمع انبوه سازان مازندران، اظهار کرد:

مدیران کشور هر موقع بتوانند صحبت های مردم را بشنوند و برای حقایق هرچند ناگوار تصمیماتی را بگیرند یقینا کشور و جامعه با پیشرفت همراه می شود .

وی ادامه داد: موضوع ساختمان یک مقوله گسترده، پیچیده و یک صنعت پیشرو در دنیا است لذا نتوانستیم بقبولانیم که باید در حوزه ساختمان افراد حرفه‌ای کار کنند چرا که انجمن انبوه ساز یک تشکل حرفه‌ای است و کارگزاران مالی حوزه مسکن باید به منشور مسکن سازان احترام بگذارد .

این مسئول با بیان اینکه نیاز دوم بشر مسکن است و در واقع مسکن به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد انبوه سازان به شغل شان علاقمند هستند لذا مهندسی عمران یعنی اقتصادی کردن ساختمان و ارائه حداکثر بهره اما متاسفانه شاهد سوداگری در صنعت ساختمان هستیم هرچند قوانین زیادی در این حوزه وجود دارد که درصد زیادی از این قوانین ساختمانی در استان مازندران اجرا نمی شود.

توکلی افزود: در سال های اخیر نتوانستیم حداکثر بهره برداری داشته باشیم و برخی افراد با سرمایه های کلان اقدام به سوداگری در ساختمان سازی و پیش فروش آپارتمان کردند که مسکن تبدیل به کالای سرمایه ای شده است.

وی با اعلام اینکه رقابت ناسالم در صنعت مسکن استان مازندران وجود دارد، بیان کرد: شهرداران موظف هستند با انبوه سازان ساختمان به‌عنوان بازوان دولت نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار