استاندار لرستان با تاکید بر رعایت عدالت در تبلیغات انتخاباتی از سوی دولت، گفت: امکانات دولتی و صدا و سیما باید به صورت عادلانه در اختیار‌ همه نامزدها قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 07 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان لرستان برگزار شد، رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت چهار مولفه راهبردی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد را مصداق چهار چرخ مهم برای برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: هر کدام از این مولفه‌ها مورد توجه قرار نگیرد مولفه‌های دیگر ناقص هستند.

وی با بیان اینکه نظام ما مبتنی بر مردم سالاری دینی است، گفت: همه در مقابل برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر مردم سالاری دینی مسوول هستیم.

استاندار لرستان با تاکید بر رعایت عدالت در تبلیغات انتخاباتی از سوی دولت، خاطرنشان کرد: امکانات دولتی و صدا و سیما باید به صورت عادلانه در اختیار همه نامزد‌ها قرار گیرند.

به گفته زیویار خط مقدم سلامت در انتخابات، قوه قضائیه است و تامین مشارکت و امنیت انتخابات برعهده ستاد انتخابات است.

وی با بیان اینکه نظرسنجی‌ها حکایت از این دارد که مشارکت انتخاباتی در شیب مناسبی قرار گرفته است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که ملت ایران هرگاه با تهدیدی مواجه می‌شوند حضور پررنگ‌تری در عرصه دارند.

زیویار با اشاره به ایجاد هیئت بررسی تبلیغات برای اولین بار در این دوره، گفت: این امر نشان دهنده اهتمام نظام برای برگزاری هر چه سالم‌تر انتخابات است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار