طی دهه‌های پس از انقلاب، تعداد سینما‌های ما رفته رفته با تعطیلی سینما‌ها کاهش یافت و در همین استان مازندران تنها در یکی از شهر‌ها پنج سینما وجود داشت که عمده آن تعطیل شده است.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 05 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: جشنواره ملی وارش که مورد مطالبه عمده هنرمندان مازندران است برای سال آینده این جشنواره احیا شود.


محمدرضا خزاعی دیشب در نشست با هنرمندان و فعالان سینمایی مازندران در آمفی تئاتر حوزه هنری استان حضور یافت و شنونده سخنان، نظرات، پیشنهادات، مطالبات و انتقادات آنان بود.

خزاعی در جمع هنرمندان و فعالان سینمایی مازندران گفت: در این سفر‌ها از نزدیک با مشکلات فعالان سینمایی و هنرمندان در استان‌ها آشنا می‌شوم و با احصای موارد مطروحه اقدام به برنامه‌ریزی برای حل مشکلات می‌کنیم.

رئیس سازمان سینمایی کشور افزود: به لحاظ زیرساختی با مشکلات متعددی روبرو هستیم و ما در بدو کار قول تحویل ۱۰۰۰ سالن سینمایی به جامعه بزرگ سینمایی کشور را تاپایان دولت دادیم که تا به امروز توانستیم بیش از ۲۰۰ سالن سینمایی در کشور را افتتاح کنیم.

این مسئول ادامه داد: طی دهه‌های پس از انقلاب، تعداد سینما‌های ما رفته رفته با تعطیلی سینما‌ها کاهش یافت و در همین استان مازندران تنها در یکی از شهر‌ها پنج سینما وجود داشت که عمده آن تعطیل شده است.

خزاعی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۳ شهر مازندران فاقد سالن‌های سینمایی هستند و این حق مردم است که در شهر خود یک سالن سینمایی داشته باشند و فیلم‌های سینمایی را تماشا کنند.

وی عنوان کرد: جشنواره ملی وارش هم که مورد مطالبه عمده هنرمندان است در دیدار با استاندار صحبت شد و مقرر گردید تا برای سال آینده این جشنواره احیا شود.

رئیس سازمان سینمایی کشور اعلام کرد: معافیت‌های مالیاتی و مشارکت شهرداری‌ها از دیگر موضوعات مطروحه با استاندار مازندران برای توسعه زیرساخت‌های سینمایی در استان بود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار