استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : نقش زنان ما نقشی تعیین کننده است، بطوریکه حتی در سعادت دنیوی و اخروی همه انسان‌ها تاثیرگذار است؛ زنان ایران زمین با تأسی از سیره حضرت زهرا (س) در راستای اعتلای دین مبین اسلام نقش آفرینی کرده و خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 03 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در افتتاحیه کنگره استانی بانوان تاثیرگذار و تحلیل از همسران جانباز بالای ۷۰ درصد در محل آمفی تئاتر شهدای ایلام اظهار داشت :حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل و کارآمد سبک زندگی اسلامی است.

وی افزود :  نقش بانوان این سرزمین چه قبل و چه بعد از انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست، امروز زنان ما در تعلیم و تربیت فرزند و پرورش دانشمندان هسته‌ای و در همه علوم نقش تعیین کننده و طاقت فرسایی را دارند که موجب سعادت جامعه شده است.

بهرام نیا ادامه داد : از این جهت بانوان به نقش حیاتی خود که سعادت آفرین است، باید ببالند و امروز زنان ما در همه عرصه‌ها نقش آفرین بودند و هم مولد نقش آفرینی در جامعه شدند، نقش زنان غیور استان ایلام در دفاع مقدس فراموش شدنی نیست و علیرغم ۲۵۰ بمباران توسط رژیم بعثی اما نه تنها خاک خود را ترک نکردند، بلکه با پشتیبانی خود، نقش مهمی را در پیروزی جنگ تحمیلی ایفا کردند تا استان ایلام به عنوان نگین حماسه و پایداری در غرب کشور بدرخشد، لذا به همه مادران و زنان ایلامی درود می‌فرستیم.

وی خاطرنشان کرد : امروز در سراسر کشور، توسط دولت مردمی ایران قوی و معاونت امور زنان، در راستای تقویت و تحکیم بنیاد خانواده و حمایت از حق و حقوق اجتماعی همه جانبه خانواده و زنان، تلاش می‌شود تا هم از نظر معنوی و هم تأمین مادی بتوانیم در راستای رسالت مقام زن گام برداریم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار