معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان از افزایش ۳۲ درصدی تناژ حمل کالا در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 31 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، سید عبدالرحمن حسینی اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان جابجا شد که رشد ۳۲ درصدی نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه جابه‌جایی این میزان تناژ در قالب ۴۲۰ هزار بارنامه صادر شده (سفر) انجام شد، اضافه کرد: در زمینه تعداد بارنامه‌ها نیز ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه بیشترین کالای حمل شده مربوط به محصولات معدنی و ساختمانی است، ادامه داد: در این بخش ۴ میلیون و ۷۰ هزار تن کالا در قالب ۲۰۴ هزار بارنامه صادر شده توسط ناوگان حمل و نقل استان جابه جا شد.

حسینی از اعزام ۵۴ هزار و ۷۵۰ دستگاه ماشین برای حمل کالا‌های اساسی به بنادر امام خمینی (ره) و بندرعباس طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: برای اعزام این ماشین‌ها ۲ هزار و ۲۴۰ بارنامه صادر شد که افزایش ۳۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت کرد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار