مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر لزوم پایش و کنترل باشگاه‌ها در بخش عرضه مواد نیروزا گفت: بازنگری در حق الزحمه پرداختی به کارشناسان از راه‌کارهای ترغیب حضور مستمر آن‌ها است.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 19 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی ریاست هیات پزشکی و ورزشی استان با تقدیر از نظامندی موجود در هیات پزشکی و ورزشی زنجان اظهار کرد: این هیات جزو هیات‌های بدون حاشیه به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به شناخت عقبه هیات پزشکی و ورزشی استان به دلیل سرپرستی در آن اشاره و ابراز امیدواری کرد، این هیات به مانند دوره قبل موفق باشد.

وی با اشاره به حضور مرتب خود در باشگاه‌ها افزود: کنترل مواد نیروزای غیرمجاز در باشگاه‌ها نیازمند پایش و حضور مستمر کارشناسان است.

بازرگان تاکید کرد: ترغیب حضور کارشناسان در باشگاه‌ها نیازمند بازنگری در حق‌الزحمه این افراد است تا انگیزه لازم را برای فعالیت آن‌ها فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نکته بعدی در حوزه مواد نیروزا و مکمل‌ها را معرفی مکمل‌های مجاز دانست و ادامه داد: در این بخش ضمن انجام کار علمی، باید ورزشکاران را راهنمایی کرد.

وی بیمه کردن ورزشکاران را از شاخص‌های رتبه‌بندی ورزش در استان‌ها عنوان کرد و افزود: باید به بعد تبلیغی این مهم توجه شود چرا که اغلب از خدمات قابل ارائه در قبال حق بیمه بی‌اطلاع هستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار