معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بر ضرورت آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایمنی و ترافیک تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 19 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ اکبر هواسی اظهار کرد: طرح آموزش ایمنی در مدرسه هجرت شهر ایلام به منظور تبیین اهمیت بخش راهداری و حمل و نقل در بین دانش آموزان برگزار شد.

وی افزود: این برنامه به منظور آگاه سازی دانش آموزان نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان وسایل نقلیه و خطرات ناشی از بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برگزار می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت:  فرهنگ سازی در زمینه راهداری و شیوه‌های کاهش تصادفات جاده‌ای را امری مهم و قابل توجه دانست و افزود: آغاز این فرهنگ سازی بهتر است از سنین پایین تر انجام شود تا در آینده، شاهد تصادفات کمتر در سطح استان باشیم.

هواسی به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع راهداری و حمل و نقل با هدف آموزش و فرهنگ سازی بین دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: این مسابقه به منظور کاهش تصادفات جاده ای، اهمیت بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای و استفاده از حمل و نقل عمومی و با شرکت ۲۵۰ دانش آموز در مدرسه هجرت شهرستان ایلام برگزار شد.

وی یادآور شد: ایمنی در جاده، نماز در سفر، راهداران فداکار و حمل و نقل عمومی از محورهای اصلی این مسابقه بود که پس از بررسی آثار به ۴۰ اثر برگزیده جوایزی اهدا شد.

معاون راهداری ایلام گفت: همچنین از فرزندان ‌رانندگان که در بخش حمل و نقل جاده ای فعالیت دارند تقدیر ویژه به عمل آمد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار