رئیس پلیس پیشگیری خراسان‌جنوبی از اجرای طرح پیشگامان با محوریت ارتقاء امنیت اجتماعی در استان و تمرکز بر پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 87 متهم و خرده فروش مواد مخدر در خراسان‌جنوبی دستگیری شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ 02 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، سرهنگ محمود علیپور، رئیس پلیس پیشگیری خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و تمرکز بر پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طرح پیشگامان همزمان با سراسر کشور به مدت ۴ روز با حضورحداکثری نیروی‌های پلیس در سطح استان خراسان جنوبی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۷۹ محله مورد پاکسازی قرار گرفته است تصریح کرد: در اجرای این طرح اکیپ‌های گشت پلیس با حداکثر توان به ماموریت اعزام شده که در این خصوص ۸۷ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و ۱۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در مدت این طرح ۹ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت کشف شده و ماموران در این رابطه ۳ نفر سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ علیپور بیان داشت: با تلاش مجاهدانه پلیس در این طرح ۳۷ هزار لیتر سوخت و فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف و در این رابطه ۸ دستگاه خودروی شوتی نیز توقیف شد.

این مقام نظامی ضمن اشاره به کشف ۶۲ راس احشام قاچاق و ۲ هزار و ۹۷۰ قطعه طیور فاقد مجوز حمل و همچنین مقادیری کالای قاچاق در این طرح یادآور شد: در اجرای طرح پیشگامان ۱۶۳ دستگاه خودرو و ۴۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار