فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۵۵۴ معتاد متجاهر در استان کرمانشاه طی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جمع‌آوری و به کمپ ها تحویل شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 02 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مهدی حاجیان پیش از ظهر امروز (شنبه یازدهم آذر ماه) در نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که در ستاد انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در استان کرمانشاه طرح های انتظامی خوبی در حال اجرا است.

وی افزود: چهار روز گذشته طرح پیشگامان امنیت در استان کرمانشاه اجرا شد و ٣٣٩ نقطه آلوده از وجود سارقین، معتادین متجاهر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی پاکسازی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ٣٨١ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در سراسر استان کرمانشاه، ١۵۴ سارق خودرو و منزل شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: تعداد زیادی از اقلام شامل ٣٢ نوع اقلام مسروقه منزل، موبایل و سیم برق شناسایی شدند و ۶۴ نفر از افرادی که مجلوب بودند حکم بازداشت دریافت کرده و شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی عنوان‌ کرد: بیش از ١٩ کیلو انواع مواد مخدر از خرده فروشان و معتادین متجاهر کشف شده و دستگیر شدند و ۵۵۴ نفر از معتادین متجاهر استان تحویل کمپ شدند.

وی گفت: این طرح ها به صورت مستمر ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم هنجارشکنان امنیت مردم را خدشه دار کنند و پلیس با آن‌ها برخورد بدون اغماض خواهد داشت.

حاجیان ادامه داد: در طول هشت ماه گذشته با همکاری مردم، دستگاه‌های ذیربط و دستگاه قضا سرقت در استان کرمانشاه را نسبت به سال گذشته به صفر رساندیم و تا پایان امسال سرقت در استان کرمانشاه منفی می‌شود.

وی عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم افراد سارق و خرده فروشان را از طریق سامانه‌های ارتباطی به پلیس معرفی کنند در همین راستا در محلات کارگروه‌هایی داریم تا امنیت در استان کرمانشاه بالاتر برود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اساس افکارسنجی انجام شده احساس امنیت در استان نسبت به سال گذشته افزایشی بوده‌ و روند افزایشی سرقت‌ها متوقف شد در حالی که اوایل امسال ١۶ درصد افزایش سرقت داشتیم و به این میزان صفر رسیده است.

وی تشریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون پنج هزار و ١٧٠ نفر خرده فروش مواد مخدر جمع‌آوری شدند و ٢ هزار و ٧٠٠ معتاد متجاهر جمع‌آوری و تحویل کمپ شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار