امام جمعه موقت رفسنجان به اثرات به‌جا مانده از طوفان‌الاقصی اشاره داشت و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی هرچه در برابر این آثار دست و پا بزنند به‌ جایی نمی‌رسند.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ 01 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان که در مصلی امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: بسیج تفکری‌ست که باید به‌روز باشد و اگر بخواهیم کشورمان را در برابر تهاجمات مختلف ایمن کنیم نیاز به تفکر بسیجی داریم.

امام جمعه موقت رفسنجان ادامه داد: امروز تفکر بسیجی در سراسر جهان اسلام حاکم شده و حاج‌قاسم سلیمانی دست حشدالشعبی، حزب‌الله و انصارالله را پر کرده و امروز نتایج آن را مشاهده می‌کنیم.

وی به اثرات به‌جا مانده از طوفان‌الاقصی اشاره داشت و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی هرچه در برابر این آثار دست و پا بزنند به جایی نمی‌رسند.

حسینی اضافه کرد: جهان اسلام باید در مقابل این رژیم‌های کودک‌کش متحد باشند و در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی بایستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در برگزاری انتخابات باید تقوا رعایت و نامزد‌ها از بردن آبروی یکدیگر و سیاه‌نمایی خودداری کنند و در عین رقابت رفاقت هم برقرار باشد و در سایه انتخابات خوب انقلاب را بیمه کنیم.

نمایندگان مجلس از شهید مدرس الگو بگیرند

حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده امام جمعه موقت کوهبنان نیز اظهار داشت: بسیجی باید بصیرت‌افزایی، امید دادن به آینده، دوری از غرور، پرهیز از کار‌های نمایشی، پرهیز از دو قطبی بودن، تدبیر، تفکر و طراحی به همراه شجاعت را در دستور کار قرار دهد.

امام جمعه موقت کوهبنان افزود: در سال ۱۳۱۶ آیت‌الله مدرس توسط عمال رژیم پهلوی به شهادت رسید شخصیتی که شجاع و نترس بود و روز شهادت این عالم ربانی به روز مجلس مزین شده است.

وی با استناد به منویات مقام‌معظم رهبری در وصف شهید مدرس بیان داشت: سید حسن مدرس کسی بود که در مقابل زورگویی قدرتمندان جهانی ایستاد و ما در مجلس چنین افرادی را می‌خواهیم که از هیاهوی دشمن نترسند و شجاعانه ایستادگی کنند.

هنرهوده گفت: امروز ایران اسلامی در برابر دشمنان و استکبار جهانی با تمام وجود ایستاده و خم به ابرو نخواهد آورد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار