سردار ابوالفضل شکارچی گفت: ابهت ارتش نیمه‌جان رژیم صهیونیستی شکسته، آبرویش ریخته و در باتلاق فروپاشی فرو رفته است.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 04 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، سردار ابوالفضل شکارچی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان ماه در کرمان، به افول آمریکا پرداخت و با تاکید بر اینکه امروز آمریکا به جایی رسیده که همراه همپیمانش رژیم صهیونیستی از یک گروه مقاومت به اسم حماس شکست می‌خورند، اظهار داشت: آنها از جنگ رو در رو وحشت دارند، به همین دلیل هم هست که مردم بی‌دفاع و بی‌گناه را هدف قرار می‌دهند و کودک‌کشی می‌کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور اجتماع‌های بزرگ و پی‌درپی ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان را برای جهان اسلام یک موفقیت خواند و اضافه کرد: امروز بسیاری از مردم جهان به این نتیجه رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی کودک‌کش و ستمگر است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بعد از پیروزی‌های حماس، به صورت عملی از رژیم صهیونیستی حمایت کرد، گفت: پیروزی حماس ظلم آمریکا و هم‌پیمانش را بیشتر کرده و آنها توان مقابله با حماس را ندارند.

وی اضافه کرد: ابهت ارتش نیمه‌جان رژیم صهیونیستی شکسته، آبرویش ریخته و در باتلاق فروپاشی فرو رفته است.

سردار شکارچی تصریح کرد: بیش از ۷۰ سال است که رژیم صهیونیستی سرمایه‌گذاری کرده تا سرزمین‌های اسلامی را اشغال کند، اما همه این سرمایه‌ها از میان رفت، امروز آمریکا هم جایگاهی در نظم نوین جهانی ندارد و در آینده هم نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران از شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی آموخته است در برابر ظلم و زورگویی با اقتدار بایستد، گفت: باید یقه مستکبران را فشرد تا به استیصال کشیده شوند و از کرسی قدرت به زیر آیند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار