امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی به انتقادات از این تیم واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 20 October 2023

 به گزارش تابناک، «اطلاعات آنلاین» نوشت: امیر قلعه‌نویی پس از برتری ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر و کسب قهرمانی تورنمنت اردن در واکنش به انتقادات از این تیم گفت: اگر انتقاد نباشد، پیشرفتی حاصل نمی‌شود اما نقد غیرمنصفانه به تیم ملی ضربه می‌زند.

سرمربی تیم ملی افزود: در این ۳ ماه مشکلات را کنار بگذاریم. کیومرث هاشمی باید ورود کند . مدتی قبل به خودش هم گفتم اکنون پدر ورزش است و باید ورود کند. تمام توان خود را می‌گذاریم. همین الان هم می‌گویم ما که خیلی کوچک هستیم اما اگر کسی هست، همین الان تیم را تحویلش می‌دهیم. باید حب و بغض‌ها را کنار بگذاریم و همه بیایند و خدمت کنند. این با انتقاد فرق دارد. ما هم می‌دانیم تیم خیلی ایراد دارد و مگر می‌شود ایراد نداشته باشد. منچسترسیتی سال گذشته کلی جام آورد اما الان ۳_۲ باخت داده است.

وی گفت: دوست دارم با ژاپن، استرالیا یا کره بازی کنیم. اگر باختیم هم مهم نیست. دوره قبل با تیم دوم و جتی بدون لژیونرها با مکزیک بازی کردم. ما هم دوست داریم ولی اگر کسی دارد، ۲-۱ میلیون دلار بدهد. چون آن‌ها بیایند بازی کنند، یک میلیون دلار می‌گیرند. اگر کسی هست این پول را بدهد ما با کمال میل بازی می‌کنیم. فدراسیون تحریم است و پول ندارد. همین تورنمت‌ها هم مشکلات و دردسرهای خاص خودش را دارد ولی خوشحالم که در هر اردو بهتر می‌شویم.

وی در تحلیل بازی ایران با قطر گفت: بازی به ویژه در نیمه دوم خیلی خوب بود‌. نسبت به دیدار با اردن تغییراتی داشتیم. کیفیت زمین آنگونه که باید و شاید اجازه نمی‌داد روند خوب‌مان را انجام بدهیم. قطر قهرمان دوره قبلی جام ملت‌ها است که مربی بزرگی مثل کارلوس کی‌روس بالای سرش است. تیم بسیار قدری است اما بچه‌های ما به شکلی بازی کردند که با یک ساختار دفاعی، حتی یک موقعیت هم به قهرمان آسیا ندادیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. در نیمه اول یک پنالتی ما را نگرفتند. در شرایطی که در بازی قبل صحنه‌ای که پنالتی نبود به ضرر ما گرفتند. اینجا هم مقداری در حق ما کم‌لطفی شد. از بچه‌ها ممنون هستم که واقعا دویدند و جنگیدند اما حرف من با منتقدان است. نزدیک ۳ ماه تا جام ملت‌ها فرصت داریم و همه باید به هم کمک کنیم

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار