رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از خدمات مشاوره فردی و گروهی و کارگاه‌های آموزشی طی شش ماهه نخست سال‌‌جاری بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ 14 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، عباس معصومی، با بیان اینکه، خدمات مشاوره مکمل سایر خدمات حمایتی این نهاد است اظهار داشت: ارائه خدمات مشاوره به خانوارهای تحت حمایت باعث تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 

بهره‌مندی ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد رامسر، از خدمات مشاوره‌ای  

وی افزود: مددجویانی که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرارگرفته اند با راهنمایی و هدایت مشاور مشکل آنها مرتفع می‌شود و مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند به مراکز طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر ادامه داد: ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از خدمات مشاوره فردی و گروهی و کارگاه‌های آموزشی طی شش ماهه نخست سال‌‌جاری بهره‌مند شدند.

معصومی گفت: از این تعداد ۳۰ نفر از خدمات مشاوره فردی و ۱۲ نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره گروهی بهره مند شده و ۱۵۸ نفر از مددجویان در کارگاه‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد شرکت کردند.

وی گفت: مددجویان تحت حمایت در این شهرستان همچنین از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق، آشنایی با عوامل مؤثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده بهره‌مند شدند.

شایان ذکر است در شهرستان رامسر ۱۸۳۱ خانوار کمک معیشت‌بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار