معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: یک میلیون و ۷۴۴ هزار تُن کالا طی نیمه نخست سال‌جاری توسط ناوگان باری از مبادی خراسان‌شمالی به سایر نقاط کشور حمل شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 08 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، عصر امروز سعید سبحانی، معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: یک میلیون و ۷۴۴ هزار تُن کالا طی نیمه نخست سال‌جاری توسط ناوگان باری از مبادی خراسان‌شمالی به سایر نقاط کشور حمل شد.

وی گفت: این میزان حمل کالا توسط ۱۱۸ هزار سفر جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با بیان اینکه این میزان جابه‌جایی کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸.۷ درصد افزایش یافته است، افزود: عمده‌ترین کالای حمل شده در این بازه زمانی شامل ۴۷ درصد سیمان، ۱۵ درصد کود اوره و ۳ درصد پودر آلومینیوم بوده است.

سبحانی به گشت‌های کنترلی بر رصد و نحوه ارائه خدمات بخش حمل کالا اشاره و بیان کرد: ۲۶ شرکت حمل کالا با ۴ هزار و ۹۹۱ دستگاه ناوگان باری و ۸ هزار و ۵۸۸ راننده در بخش حمل‌ونقل بار فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: هم‌استانی‌ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ این اداره کل اطلاع دهند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار