در شهر اوشان ، فشم و میگون افتتاح شد :
با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولین واحد های حراست،فرهنگی،تربیت بدنی، روابط عمومی و هیئت بدنسازی سالن بدنسازی، بوکس و کشتی مجموعه ورزشی شهدای میگون افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 05 October 2023
باشگاه بدنسازی، بوکس و کشتی مجموعه ورزشی شهدای میگون
 
سید محمد رضا شهبازی شهردار اوشان ،فشم و میگون در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت ویژه گسترش سرانه های ورزشی عنوان کرد: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و رفاه حال شهروندان این اقدام مثبت انجام شد و همواره در این زمینه و افزایش سرانه ورزشی تلاش خواهیم کرد.
 
سپس فرزاد محسنی رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان در حاشیه این برنامه از برگزاری یک فستيوال ورزشی در رودبار قصران به مناسبت روز تربیت بدنی خبر داد. 
 
وی افزود: مسابقات پرس سینه در رشته بدنسازی، شطرنج، فوتبال و... از جمله ورزش هایی است که در نظر گرفته شده است و با مساعدت شهردار سالن های ورزشی این مجموعه به خوبی تعمیر و تجهیز شده است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان بخش، در پایان تاکید کرد: با وجود روحیه ورزش دوستی در شهر و جوانان مستعد قصد داریم از ظرفیت های موجود بهترین استفاده ممکن را ببریم.
 
در شهر اوشان ، فشم و میگون صورت گرفت : 
 
نصب عرشه فولادی پل خرداد در محدوده شهری اوشان 
 
شهردار اوشان،فشم و میگون با اشاره به پیشرفت پروژه پل خرداد گفت: به حول و قوه الهی با وجود آنکه در شرایط سخت اقتصادی و تحریم قرار داریم، با تلاش مجموعه شهرداری اوشان ،فشم و میگون به جهت تأمین خواسته های شهروندانکه ولی نعمتانمان هستند و هر خدمتی موجب خشنودی و امیدواری اهالی می گردد و همچنین با راهبری اعضا شورای اسلامی شهر عرشه پل خرداد در محدوده شهری اوشان به جهت برقراری ارتباط دو طرف رودخانه، تأمین گردش های ترافیکی محدوده، کاهش زمان سفر، صرفه جویی در انرژی و کاهش آسیب های زیست محیطی و مهم تر از همه تسهیل در تردد شهروندان عرشه پل خرداد مونتاژ و نصب اولیه و سرد صورت پذیرفت. 
 
این مقام مسئول ادامه داد : در این پل از چهار شاهتیر ورق فولادی به روش ساخت کارگاهی و درجا استفاده گردیده است و با برنامه ریزی های انجام شده در موعد مقرر پل ساخته و تحویل مردم خواهد شد. 
 
باشگاه بدنسازی، بوکس و کشتی مجموعه ورزشی شهدای میگون
 
آسفالت و لکه گیری محور میگون به شمشک
 
شهردار اوشان، فشم و میگون از ساماندهی محور میگون به شمشک خبر داد و در ادامه طرح جهادی لکه گیری آسفالت معابر اصلی در سطح محدوه شهر عنوان کرد : این طرح جهادی با هدف رفع موانع عبور و مرور به همت حوزه عمران شهرداری در دست اقدام می باشد و در حال حاضر حد فاصل میگون تا شمشک در حال انجام است.
 
سکاندار مدیریت شهری افزود : فاز جدید طرح جهادی ساماندهی معابر پیش از مهر ماه آغاز گردید تا با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش تردد در شهر، شاهد کاهش مخاطرات ترافیکی و سهولت شهروندان باشیم.
 
آغاز عملیات احداث فاز نهایی پروژه دیوار جانپناه بهشت رضوان 
 
شهردار اوشان ، فشم و میگون از آغاز عملیات احداث فاز نهایی پروژه دیوار جانپناه بهشت رضوان خبر داد و گفت : با هدف ایمن سازی جاده دسترسی به محل مذکور، این پروژه عمرانی در دستور کار واحد عمرانی قرار گرفت.
 
سپس ادامه داد : این دیواره سنگی به طول ۲۱۰ متر می باشد و دپوی مصالح جهت احداث انجام شده است.
 
باشگاه بدنسازی، بوکس و کشتی مجموعه ورزشی شهدای میگون
 
بازدید شهردار و هیئت همراه از ساختمان فرهنگسرای فشم
 
شهردار، معاون مالی و اداری شهرداری، مسئول حراست و مسئول روابط عمومی از ساختمان فرهنگسرای فشم و امکانات آن بازدید بعمل آوردند و ظرفیت ها، توانمندی ها و همچنین کیفیت کلاس های آن را مورد بررسی قرار دادند.
 
شهردار اوشان،فشم و میگون پیرامون بازدید از اماکن فرهنگی شهرداری بیان کرد: فرهنگسرا همواره مکانی مهم برای ترویج فرهنگ، ایجاد نشاط اجتماعی و یادگیری بوده است و به لطف خدا در این شهر نیز چنین است. 
 
ایشان در پایان با اشاره به اینکه از جمعیت ۸۰۰۰ نفری شهر بیش از ۲۰۰۰ شهروند از امکانات فرهنگسراها استفاده می کنند تشریح کرد: وجود کتابخانه ، برگزاری کلاس های فرهنگی، علمی، ورزشی و... باعث استقبال شهروندان شده است.
 
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار