استاندار سمنان گفت: امروز به برکت اثرات معنوی دوران دفاع مقدس، شاهد دیپلماسی عزتمندانه دولت مردمی سیزدهم و تحقق پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 03 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در گردهمایی اعضای پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر استان سمنان در سالن اجتماعات اردوگاه شهید کلاهدوز شهمیرزاد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، اظهار کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس، فارغ از خسارات مادی، اثرات معنوی ارزشمند و ماندگاری را برای نظام جمهوری اسلامی به همراه داشت که این مهم روزبه‌روز نیز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در نقاط مختلف کشور شاهد اثرگذاری برکات فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، خاطرنشان کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرد که دنیا تک‌قطبی نیست و ایران اسلامی امروز به برکت دفاع مقدس در معادلات منطقه و جهان تأثیرگذار است.

استاندار سمنان عنوان کرد: جمهوری اسلامی به برکات معنوی هشت سال دوران دفاع مقدس، دشمنان، مستکبران و ابرقدرت‌های جهان را به زانو درآورده است و با اقتدار و دانش فرزندان این سرزمین شاهد پرتاب موفق ماهواره به فضا، اجرای مانور‌های نظامی موفق، پیشرفت در حوزه‌های مختلف و اقدامات ماندگار هستیم.

هاشمی با تبریک هفته وحدت و تأکید بر جایگاه ارزشمند نماینده، ولی فقیه در استان گفت: استان سمنان، پایلوت وحدت کشور و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، محور وحدت در این استان است و ما وظیفه داریم تا در راستای تحکیم و تقویت وحدت در استان و حفظ و ارتقای جایگاه نماینده، ولی فقیه گام برداریم.

وی گفت: وحدت، انسجام، همدلی و همراهی مردم با مسؤولان کلید عبور از مشکلات استان سمنان است و از این رو وحدت و انسجام ارکان استان نیز زمینه‌ساز تسریع در رفع مشکلات مردم و افزایش امیدآفرینی در جامعه است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تکریم مردم، گره‌گشایی از مشکلات آنان، تحقق جهاد تبیین و مردم‌داری، رمز موفقیت ما در اقدامات پیش رو و موجب تحقق تأکید مقام معظم رهبری در زمینه‌سازی مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات است.

هاشمی گفت: امروز به برکت اثرات معنوی هشت سال دوران دفاع مقدس، این گنجینه ارزشمند ایثار، مقاومت و شهادت، شاهد دیپلماسی عزتمندانه دولت مردمی سیزدهم و تحقق پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار