فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک انبار در "فیروز بهرام" اسلامشهر و کشف غذای حیوانات قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 01 October 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار "کیومرث عزیزی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار با استفاده از خودروهای سواری موسوم به شوتی از طریق استان های جنوبی اقدام به قاچاق غذای حیوانات و دپوی آن در یک انباری در"فیروز بهرام" اسلامشهر می کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از شناسایی محل فعالیت متهم و با هماهنگی قضائی، وارد انبار شده و در بازرسی از محل، تعداد ۲هزار۸۰۰ قوطی کوچک نسکافه، تعداد ۲۴۰ کیسه غذای گربه، تعداد ۴۰ کیسه غذای سگ، تعداد ۱۲۲ کیسه غذای گربه به مارک رفلکس، تعداد ۲۴۵ کارتن ۱۲ تایی پودر قهوه، تعداد ۱۵ کیسه غذای گربه، تعداد ۷۰ کیسه غذای سگ، تعداد ۴۱ کارتن پاستا، تعداد ۲۸ کارتن ماکارونی، تعداد ۶۷ کارتن ماکارونی قاچاق کشف شد.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالای قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری متهم پرونده ادامه داشته و کالای مکشوفه نیز در اجرای ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا، تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

کشف ۱۰۰ میلیاردی توتون قاچاق در شهریار

فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک انبار در "یبارک" شهریار و کشف بیش از ۴ تن و ۸۰۰ کیلوگرم توتون قاچاق به ارزش ۱۰۰میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "کیومرث عزیزی" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی غرب استان تهران پس از دریافت خبری مبنی مقادیر قابل توجهی توتون قاچاق در انباری در "شهرک یبارک" شهریار، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی انبار مورد نظر، با هماهنگی مقام قضائی وارد انبار شده از داخل آن تعداد ۴۴ کارتن ۱۱۰ کیلوگرمی توتون قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه ارزش ریالی توتون کشف شده ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این خصوص ۳ متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و توتون های کشف شده تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: پدیده شوم قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز سایر جرایم در سطح جامعه است که مقابله با آن در اولویت کاری پلیس غرب استان تهران قرار دارد.

جمع آوری ۱۰۰ نفر معتاد متجاهر در شهرستان قدس

جانشین انتظامی شهرستان قدس از اجرای طرح سراسری پاکسازی و جمع آوری ۱۰۰نفر معتاد متجاهر خبر داد.

سرهنگ غلامعلی نعمتی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت شکایات متعدد شهروندان و مطالبات آنان در خصوص برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر و هنجار شکن به ویژه در پارک ها و تفرجگاه ها، اجرای این طرح با اخذ دستور مرجع قضائی برنامه ریزی و در نقاط مختلف شهرستان قدس عملیاتی گردید.

وی افزود: در این طرح، تعداد ۱۰۰ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب توسط ماموران از سطح شهر جمع آوری و به مرکز بازپروری منتقل و در آن مرکز، ضمن غربالگری و پذیرش، اقدامات لازم به منظور درمان و بازپروری آنان در دستور کار قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان قدس خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مستمر در شهرستان قدس ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه آسیب های خرد سطح شهرستان مانند سرقت ها، زورگیری، تکدی گری و... عمدتا توسط این افراد صورت می گیرد و موجبات نارضایتی شهروندان و تخریب سیمای شهر را فراهم نموده، این طرح عملیاتی و تا پاکسازی شهرستان و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و معتادان متجاهر دستگیر شده تا درمان کامل در مراکز بازپروری خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار