استاندار خراسان‌شمالی بر انتقال خاطرات رزمندگان برای نسل جدید تاکید کرد و گفت: این انتقال خاطرات موجب انتقال ارزش‌هاست و باعث می‌شود تا جامعه به نقطه موردنظر و مطلوب برسد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 01 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، عصر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در دیدار با ایثارگران مجموعه استانداری و فرمانداری‌های تابعه به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه موضوع تهاجم و مسخ فرهنگی از مباحث مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست و لذا باید از ارزش‌های فرهنگی و دینی خود مراقبت کنیم.

وی با ابراز نگرانی از اینکه در داخل اجتماع به جای اینکه تلاش‌ها و زحمات ایثارگران را مانور و نشر دهیم گاه تحت تاثیر تبلیغات دشمن درصدد انکار آن هستیم، گفت: دشمن به دنبال حذف نقاط قوت ماست و در حالیکه رزمندگان و ایثارگران موجب اقتدار و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند این ارزش‌ها را نباید مورد سوال قرار بدهیم.

استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه باید مدافع ارزش‌های ایثارگران و جانبازان باشیم افزود: در وضعیت روشنگری اجتماع و ارج نهادن به شرایط امروز باید مانع کارکرد دسیسه‌های دشمنان شویم.

حسین نژاد بر انتقال خاطرات رزمندگان برای نسل جدید تاکید کرد و گفت: این انتقال خاطرات موجب انتقال ارزش‌هاست و باعث می‌شود تا جامعه به نقطه موردنظر و مطلوب برسد.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان و جانبازان و مدافعان از حرم دلسوزی خاصی در راستای حل مشکلات دارند و حضور آن‌ها در مسئولیت‌ها سازنده است.

استاندار خراسان‌شمالی اظهار داشت: دشمن با تمام تجهیزات مدرن خود نتوانسته پس از گذشت بیش از چهل سال اهدافش را در ایران پیش ببرد، زیرا روحیه مردم ایران به گونه‌ای است که از تمام اقشار با هر سنی از سرزمین ایران دفاع می‌کنند لذا دشمن دنبال مسخ فرهنگی و کم رنگ کردن ارزش‌هاست که باید درصدد افزایش روحیه ایثار و گذشت در سطح جامعه باشیم.

حسین نژاد تاکید کرد: قرآن و تعالیم متعالی اسلام، سپاه پاسداران که توانست در جنگ مقابل دشمن متجاوز از میهن اسلامی دفاع کند و رهبری دینی که محور وحدت و حرکت نظام است، نقاط قوت ما هستند و دشمن با ابزار فرهنگی خود به دنبال تضعیف این نقاط قوت است.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار